![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger rask hjelp, jeg har et problem med mitt Full till poker side, når jeg klikker på ikonet for å angi det kommer ny programvare, klikker for å installere. Så jeg klikker på OK, og det begynner å laste ned, men vi har aldri fullført installasjonen, opp sprette problem decompressing arkiv, prøv igjen senere. Dette betyr ikke meg til å laste opp ny programvare det forgrunnen Jeg kan ikke angi dette nettstedet. Kan noen hjelpe meg behage. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan det være dem og ikke deg? Prøvde på en annen maskin?
| |||
| |||
| Ja, det fungerer fint. Hadde en kompis laste ned programvaren og deretter overføre den til datamaskinen min. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det en programvare som kan skanne hele Min maskinvare og Auto Finn + oppdatere drivere? | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 3 | 5 mai 2009 20:36 |
| Hjelp! Min datamaskin laster ikke ned noen oppdateringer Eg Gj.sn., Computer oppdateringer Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Kan ikke oppdatere Virus og Spyware-programvaren på min PC. | ddd13 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 28 februar 2009 19:52 |
| Computer oppdatering | Kadejd | General Hardware Chat | 7 | 4 desember 2007 16:16 |
| Thread Tools | |
| |