![]() |
|
| |||
| |||
| Helt ærligt, jeg ved ikke, hvad det er. Jeg tog forskellige skærmbilleder og sætte dem i samme billede. ![]() Synes harmløs, men jeg fryser min skærm sorte ud, og jeg kan ikke have nogen spil kører ellers vil det helt fryser min computer til det punkt, hvor jeg er nødt til at genstarte den. Da jeg forfølge en karriere inden for animation, dette er en big deal. En idé om, hvad det er i høj grad vil hjælpe. Venligst og tak. |
|
| |||
| |||
| Ser ud som om skærmkortet er at gå ud på dig. Tid til en ny mest sandsynlige. |
|
| |||
| |||
| Tak. Jeg vil være sikker på at se på den video card. Hvis det er virkelig det problem, jeg foretager en tur til butikken. |
|
| |||
| |||
| Enten det, eller skærmen selv er på vej hen. |
|
| |||
| |||
| Nå jeg tilfældigvis til at have ekstra skærme liggende, kunne jeg se på det. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke skærmen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, kan det ikke være den skærm, da der ellers kunne vi ikke se linjerne.
Det er absolut det GFX kortet. Har du prøvet at installere nye drivere? Kontroller om kortet har svulmende kondensatorer (top skal være flad), eller hvis de er siver igennem. Er blæseren snurrer stadig på rette hastigheder? Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Den seneste ting jeg har gjort, var jeg ved et uheld sætter min male-program i fuld skærm. Så linjer dukkede op. Blæseren synes at være i ordentlig hastighed og intet er udstående. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for hjælp med mystiske desktop "bar" | SpeedRacer | Virus, Spyware & Sikkerhed | 15 | 17. sep 2008 14:27 |
| Mystiske Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21. mar 2008 05:10 |
| Vandrette linjer? | Jack06 | Grafikkort & Monitors | 8 | 7 marts 2008 10:25 |
| HJÆLP .. Lines om at overvåge og omrystning | Razor | Grafikkort & Monitors | 4 | 20 oktober 2007 10:11 |
| Grå linjer på tværs skærm - Hjælp! | RSC | General Hardware Chat | 5 | 16 februar 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |