![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Rehellisesti sanottuna, en tiedä mitä tämä on. Otin useita ruutukaappauksia ja laittaa ne samaan kuvaan. ![]() Tuntuu harmittomia mutta jäädyttää minun seurata mustat, ja en voi olla mitään pelejä käynnissä tai muuten se on täysin jäädyttää tietokone pisteeseen, jossa minun on käynnistää sitä uudelleen. Koska olen uran animaatio, tämä on iso juttu. Käsitystä siitä, mitä tämä on suuri apu. Ole hyvä ja kiitos. |
|
| |||
| |||
| Näyttää siltä, että näytönohjain on menossa teitä. Aika uusi todennäköisimmin. |
|
| |||
| |||
| Kiitos. Tulen varmasti katsomaan näytönohjain. Jos se on todella ongelma teen matkan varastossa. |
|
| |||
| |||
| Joko niin tai seurata itse on menossa. |
|
| |||
| |||
| No en sattuu olemaan ylimääräistä seuraa sijaitsee noin, en voinut tarkistaa asiaa. |
|
| |||
| |||
| Se ei ole näyttöä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, sitä ei voida valvoa, koska muuten emme voi nähdä radoilla.
Se on ehdottomasti GFX kortin. Oletko kokeillut asennat uusia ajureita? Tarkista, jos kortti on pullistuneet kondensaattorit (top olisi tasaista) tai jos ne ovat tihkuu. On tuuletin vielä pyörivät asianmukaisesti nopeuksilla? My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Viimeisin mitä olen tehnyt oli vahingossa laittaa oma maali ohjelmaa koko näytön. Sitten linjat osoittivat. Tuuletin näyttää olevan asianmukainen nopeus ja mikään ei ole pullollaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua salaperäinen desktop "bar" | SpeedRacer | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 15 | 17. Sep 2008 14:27 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 21. Maaliskuu 2008 05:10 |
| Vaakaviivoja? | Jack06 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 7th Mar 2008 10:25 |
| OHJE .. Lines on seurata ja tärinä | Razor | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 20. lokakuu 2007 10:11 |
| Harmaa linjat koko näyttö - Apua! | RSC | Rautatavaran Chat | 5 | 16th Feb 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |