![]() |
|
| |||
| |||
| Eerlijk, ik weet niet wat dit is. Ik heb verschillende screenshots en zet ze in hetzelfde beeld. ![]() Lijkt onschuldig maar ik bevriezen mijn monitor zwarten uit en ik kan geen spelletjes draait of anders het geheel zal mijn computer bevriezen tot het punt waar ik het moeten herstarten. Aangezien ik een carrière in de animatie te oefenen, is dit een big deal. Een idee van wat dit is zal enorm helpen. Aub en dank u wel. |
|
| |||
| |||
| Het lijkt erop dat de videokaart gaat op je. Tijd voor een nieuwe meest waarschijnlijk. |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Ik zal zeker kijken naar de videokaart. Als het werkelijk het probleem dat ik het maken van een reis naar de winkel. |
|
| |||
| |||
| Ofwel dat of de monitor zelf gaat. |
|
| |||
| |||
| Nou ik toevallig extra monitoren liggen heb, kon ik controleren dat. |
|
| |||
| |||
| Het is niet de monitor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, kan niet worden de monitor, want anders konden we niet de lijnen zien.
Het is zeker de GFX kaart. Heeft u geprobeerd het installeren van nieuwe drivers? Controleer of de kaart heeft bolle condensatoren (top moet plat) of als ze lekt. Is de ventilator nog draaien op de juiste snelheid? Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| De meest recente dingen die ik heb gedaan was ik per ongeluk mijn tekenprogramma in een volledig scherm. Toen de lijnen kwam. De ventilator lijkt te zijn op de juiste snelheid en niets is uitpuilende. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig met mysterieuze desktop "bar" | SpeedRacer | Virus, spyware & Security | 15 | 17e sep 2008 14:27 |
| Mysterieus Windows Installer | krewemiester | Windows besturingssystemen | 3 | 21 mrt 2008 05:10 |
| Horizontale lijnen? | Jack06 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | De 7 maart 2008 10:25 |
| HELP .. Lijnen van de monitor en schudden | Razor | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 20 okt 2007 10:11 |
| Grijze lijnen over het scherm - Help! | RSC | Algemeen Hardware Chat | 5 | 16 feb 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |