![]() |
|
| |||
| |||
| Oppriktig talt, jeg vet ikke hva dette er. Jeg tok forskjellige skjermbilder og sette dem i samme bilde. ![]() Synes ufarlig men jeg fryser skjermen min svarte ut og jeg kan ikke ha noen spill som kjører, ellers vil det helt fryse datamaskinen til et punkt der jeg må starte den på nytt. Siden jeg satse på en karriere innen animasjon, er dette et stort problem. En idé om hva dette vil ha stor hjelp. Vær og takk. |
|
| |||
| |||
| Ser ut som skjermkortet går ut på deg. Tid for et nytt ett mest sannsynlig. |
|
| |||
| |||
| Takk. Jeg skal sørge for å se på skjermkortet. Hvis det virkelig problemet Jeg gjør en tur til butikken. |
|
| |||
| |||
| Enten det eller selve skjermen går. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg tilfeldigvis har ekstra skjermer liggende rundt, kunne jeg se på det. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke skjermen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, kan den ikke skjermen, siden slik at vi ikke kunne se linjene.
Det er absolutt det GFX kortet. Har du prøvd å installere nye drivere? Sjekk om kortet har svulmende kondensatorer (øverst bør være flat) eller om de er oser. Er fan fortsatt spinning på riktig hastighet? Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| De siste tingene jeg har gjort var jeg tilfeldigvis satt mine tegneprogram i full skjerm. Så linjene dukket opp. Viften synes å være på riktig hastighet og ingenting er svulmende. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp med mystisk desktop "bar" | SpeedRacer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 15 | 17nde sep 2008 14:27 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21 mars 2008 05:10 |
| Horisontale linjer? | Jack06 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 7 mars 2008 10:25 |
| HJELP .. Linjer på skjermen og risting | Razor | Kabinetter & Skjermer | 4 | 20 oktober 2007 10:11 |
| Grå linjer over skjermen - Hjelp! | RSC | General Hardware Chat | 5 | 16 februar 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |