![]() |
|
| |||
| |||
| Ärligt, jag vet inte vad det är. Jag tog olika skärmdumpar och sätta dem i samma bild. ![]() Seems ofarliga men jag frysa min skärm svart ute och jag kan inte ha några spel som körs annars kommer det helt frysa datorn till den punkt där jag måste starta om den. Eftersom jag satsa på en karriär inom animation, är detta en stor sak. En idé om vad detta kommer att vara till stor hjälp. Vänligen och tack. |
|
| |||
| |||
| Ser ut som om grafikkortet går ut på dig. Dags för en ny troligast. |
|
| |||
| |||
| Tack. Jag ska vara säker på att titta på grafikkortet. Om det är verkligen ett problem jag gör en utflykt till butiken. |
|
| |||
| |||
| Antingen det eller själva bildskärmen går. |
|
| |||
| |||
| Jo jag råkar ha extra monitorer liggande, kunde jag kontrollera det. |
|
| |||
| |||
| Det är inte skärmen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, kan man inte kontrollera, eftersom vi annars inte kunde se linjerna.
Det är definitivt det GFX kortet. Har du provat att installera nya drivrutiner? Kontrollera att kortet har utstående kondensatorer (överst skall vara flat) eller om de utstrålar. Är fläkten snurrar fortfarande på rätt hastighet? Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Den senaste saker jag har gjort var jag av misstag sätter mitt ritprogram i helskärmsläge. Då linjer dök upp. Fläkten verkar vara ordentlig fart och ingenting är utbuktande. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp med mystiska skrivbord "bar" | SpeedRacer | Virus, spionprogram och säkerhet | 15 | 17:e sep 2008 14:27 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystem | 3 | 21 mars 2008 05:10 |
| Horisontella linjer? | Jack06 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 7 mars 2008 10:25 |
| HJÄLP .. Linjer på övervaka och skakning | Razor | Grafikkort & Skärmar | 4 | 20 oktober 2007 10:11 |
| Grå linjer över skärmen - Hjälp! | RSC | General Hardware Chat | 5 | 16 februari 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |