![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Mina flickvänner lillebror har kikat på platser han borde inte bli ... Och jag vill göra klart för honom att HES övervakas , Jag behöver för att skrämma honom innan han går på fel plats och mässar upp datorn. Så gör någon har en länk till en gratis tillförlitliga Keylogger? Jag har provat 4 så långt från Google-sökningar, men de är alla mycket märkbar ... |
|
| |||
| |||
| och så länge datorn har ett antivirusprogram det brukar röra upp någonting om han tittar på porr. Men om du ändå vill invadera hans privatliv refrog Keylogger anspråk på att vara osynlig, men läs manualen först eftersom det finns probally en tangentkombination som du måste trycka på för att dölja Keylogger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du brandvägg / router göra någon form av avverkning? Det skulle vara det bästa sättet.
|
| |||
| |||
| http://www.download.com/ParentalCont...dlPid=10578873 - Det här isnt en Keylogger, men hey det kan skrämma honom lite beroende på hur gammal han är han kanske kunna stänga av den, men värt ett försök! |
|
| |||
| |||
| Kommer ni att installera den på datorn som han kommer att använda från datorn eller från en annan plats? |
|
| |||
| |||
| Skitsamma, hans mor fångade honom och nu är han bannlyst från den bärbara datorn tack för svaren grabbar. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Rätta mig om im fel men jag gjorde aldrig säga de platser där vuxna innehåll. Även med en anti-V innebär inte im 100% skyddad från ett virus. |
|
| |||
| |||
| vad han tittar på då: S??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| han ville bara ha hans lösenord till porr webbplatser ![]() ![]()
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp - jag behöver en Keylogger! | Roderick50 | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 18 februari 2009 06:21 |
| Kan en Keylogger hoppa mellan OSes i multiboot? | HydraH | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 24 november 2008 10:44 |
| ? Keylogger? | mpenney | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 4 november 2008 09:45 |
| Keylogger! | johnaast | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 5 januari 2008 06:44 |
| Perfect Keylogger | Hemul14 | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |