mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Need Help! Wat betekent dit - IP Stuff

Reply

Thread Tools
Old 19 okt 2007, 04:27
Nieuw Lid Fractie

Default Need Help! Wat betekent dit - IP Stuff

hi Ik ging op een site om te proberen erachter te komen hoe te blokkeren mijn IP-adres, en zij antwoordden

"Uw Proxy Server is Hoog Anoniem of als u geen gebruik maken van proxy"

Wat betekent dat, betekent het i cant worden getraceerd, en is goed, of is het slecht en ik moet iets doen om te stoppen met mensen in mijn computer

gelieve te helpen als je kunt
Old 19 okt 2007, 09:09
Moderator Groep

Default Need Help! Wat betekent dit - IP Stuff

Ik ben vreselijk in het uitleggen van deze dingen dragen zo bij me.

Dat betekent dat je aan het doen zijn het meest kunt u met meeste gevallen wordt u op OK.

Een agressieve hacker zal hebben tools om nederlaag bijna alle zekerheid heeft u in de plaats. Zelfs Microsoft-webpagina's zijn gehackt.

Gebruik een goede firewall.

U kunt ook gebruik maken van een Gratis Anoniem Proxyserver om ervoor te zorgen u niet gezien.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Gelieve Need Help vinden Sommige Good Stuff voor deze CPU Tizzy CPUs, Moederborden & RAM 12 28 augustus 2009 14:39
Seo stuff megabyte Web Design, Hosting & SEO 5 4 okt 2008 16:33
Geheugen en stuff. Krlll CJ Gebruikt Marktplaats 18 18 Jan 2008 15:55
Hoe installeer stuff Black Magic Algemene programmatuurnoot Chat 2 28 dec 2007 11:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.