![]() |
|
| |||
| |||
| hi Ik ging op een site om te proberen erachter te komen hoe te blokkeren mijn IP-adres, en zij antwoordden "Uw Proxy Server is Hoog Anoniem of als u geen gebruik maken van proxy" Wat betekent dat, betekent het i cant worden getraceerd, en is goed, of is het slecht en ik moet iets doen om te stoppen met mensen in mijn computer gelieve te helpen als je kunt |
|
| |||
| |||
| Ik ben vreselijk in het uitleggen van deze dingen dragen zo bij me. Dat betekent dat je aan het doen zijn het meest kunt u met meeste gevallen wordt u op OK. Een agressieve hacker zal hebben tools om nederlaag bijna alle zekerheid heeft u in de plaats. Zelfs Microsoft-webpagina's zijn gehackt. Gebruik een goede firewall. U kunt ook gebruik maken van een Gratis Anoniem Proxyserver om ervoor te zorgen u niet gezien. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gelieve Need Help vinden Sommige Good Stuff voor deze CPU | Tizzy | CPUs, Moederborden & RAM | 12 | 28 augustus 2009 14:39 |
| Seo stuff | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 4 okt 2008 16:33 |
| Geheugen en stuff. | Krlll | CJ Gebruikt Marktplaats | 18 | 18 Jan 2008 15:55 |
| Hoe installeer stuff | Black Magic | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 dec 2007 11:48 |
| Thread Tools | |
| |