mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Behovet for at inddrive filer på FAT16?

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2008, 02:03
Ny Medlem Gruppen

Default Behovet for at inddrive filer på FAT16?

Hej folk, jeg har et system, der har FAT16 filsystem på den. Jeg har denne fil systemet om, at anden grund så jeg behøver ikke at opgradere om at .... Men for nylig havde jeg nogle filer slettes, og nu jeg har brug for at få dem tilbage. De er vigtige for min officiel brug og hold stor betydning. Jeg ved, at der er software til nyttiggørelse, men da jeg har en FAT16-filsystemet jeg gætte på, at alle ikke vil arbejde på det.

Lad mig vide, løsningen på dette problem.
Old 4. juni 2008, 02:51
Donor-Gruppen

Default Behovet for at inddrive filer på FAT16?

Citat:
Oprindeligt Indsendt af sorn View Post
Hej folk, jeg har et system, der har FAT16 filsystem på den. Jeg har denne fil systemet om, at anden grund så jeg behøver ikke at opgradere om at .... Men for nylig havde jeg nogle filer slettes, og nu jeg har brug for at få dem tilbage. De er vigtige for min officiel brug og hold stor betydning. Jeg ved, at der er software til nyttiggørelse, men da jeg har en FAT16-filsystemet jeg gætte på, at alle ikke vil arbejde på det.

Lad mig vide, løsningen på dette problem.
Filerne vil stadig være der, bare den mappe indrejse vil have sin første tegn overskrives. Må ikke tilføje eller fjerne filer, indtil du har kørt et opsving program.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.