mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Noodzaak om bestanden op FAT16?

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2008, 02:03
Nieuw Lid Fractie

Default Noodzaak om bestanden op FAT16?

Hallo mensen, ik heb een systeem dat is FAT16-bestandssysteem op. Ik heb dat bestand op die om wat voor reden dus ik hoef niet te upgraden op die .... Maar onlangs had ik een aantal bestanden verwijderd, en nu ik nodig om hen terug. Ze zijn belangrijk voor mijn officiële gebruik en houd groot belang. Ik weet dat er software voor het herstel, maar daar heb ik een FAT16-bestandssysteem Ik denk dat alle niet zal werken.

Laat het me weten de oplossing voor dit probleem.
Old 4 jun 2008, 02:51
Donor Groep

Default Noodzaak om bestanden op FAT16?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sorn View Post
Hallo mensen, ik heb een systeem dat is FAT16-bestandssysteem op. Ik heb dat bestand op die om wat voor reden dus ik hoef niet te upgraden op die .... Maar onlangs had ik een aantal bestanden verwijderd, en nu ik nodig om hen terug. Ze zijn belangrijk voor mijn officiële gebruik en houd groot belang. Ik weet dat er software voor het herstel, maar daar heb ik een FAT16-bestandssysteem Ik denk dat alle niet zal werken.

Laat het me weten de oplossing voor dit probleem.
De bestanden nog steeds worden er, net de directory binnenkomst krijgt zijn eerste teken overschreven. Niet toevoegen of verwijderen van bestanden totdat u het uitvoeren van een recovery programma.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Re-geïnstalleerde Windows, mogelijk te herstellen door beschermde + particuliere bestanden? Samantha0101 Algemene programmatuurnoot Chat 3 30 okt 2008 10:26
Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD Cew27 Linux & Alternative OS 7 De 4 april 2008 03:38
Geprobeerd te formatteren externe (USB) HDD naar FAT16, nu is het niet gedetecteerd supergeek123 Drives & Removable Media 3 31 dec 2007 16:21
Hoe te herstellen vista recovery-bestanden? deepalone Windows besturingssystemen 2 24 dec 2007 14:03
Kan iemand mij leiden hoe kan ik sommige van mijn verwijderde bestanden. jackson12 Windows besturingssystemen 2 17 Mei 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.