![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo mensen, ik heb een systeem dat is FAT16-bestandssysteem op. Ik heb dat bestand op die om wat voor reden dus ik hoef niet te upgraden op die .... Maar onlangs had ik een aantal bestanden verwijderd, en nu ik nodig om hen terug. Ze zijn belangrijk voor mijn officiële gebruik en houd groot belang. Ik weet dat er software voor het herstel, maar daar heb ik een FAT16-bestandssysteem Ik denk dat alle niet zal werken. Laat het me weten de oplossing voor dit probleem. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Re-geïnstalleerde Windows, mogelijk te herstellen door beschermde + particuliere bestanden? | Samantha0101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 30 okt 2008 10:26 |
| Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | De 4 april 2008 03:38 |
| Geprobeerd te formatteren externe (USB) HDD naar FAT16, nu is het niet gedetecteerd | supergeek123 | Drives & Removable Media | 3 | 31 dec 2007 16:21 |
| Hoe te herstellen vista recovery-bestanden? | deepalone | Windows besturingssystemen | 2 | 24 dec 2007 14:03 |
| Kan iemand mij leiden hoe kan ik sommige van mijn verwijderde bestanden. | jackson12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Mei 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |