mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Behov for å gjenopprette filer på FAT16?

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2008, 02:03
New Member Group

Hei folk, jeg har et system som er FAT16-filsystemet på den. Jeg har det filsystemet på den annen grunn så jeg trenger ikke å oppgradere på at .... Men sist jeg hadde noen filer slettet, og nå er jeg for å få dem tilbake. De er viktige for min offisielle bruk og holder stor betydning. Jeg vet at det finnes programvare for utvinning men siden jeg har en FAT16-filsystemet Jeg antar at alle ikke vil fungere på den.

Gi meg beskjed løsningen på dette problemet.
Old 4 juni 2008, 02:51
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by sorn View Post
Hei folk, jeg har et system som er FAT16-filsystemet på den. Jeg har det filsystemet på den annen grunn så jeg trenger ikke å oppgradere på at .... Men sist jeg hadde noen filer slettet, og nå er jeg for å få dem tilbake. De er viktige for min offisielle bruk og holder stor betydning. Jeg vet at det finnes programvare for utvinning men siden jeg har en FAT16-filsystemet Jeg antar at alle ikke vil fungere på den.

Gi meg beskjed løsningen på dette problemet.
Filene vil fremdeles være der, bare katalogoppføring skal ha sin første tegnet overskrevet. Ikke legg til eller fjerne filer før du har kjørt en utvinningsgrad programmet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.