mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Behovet av att återfå filer på FAT16?

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2008, 02:03
New Member Group

Default Behovet av att återfå filer på FAT16?

Hej människor, jag har ett system som har filsystemet FAT16 på den. Jag har det filsystem på den av någon anledning så jag behöver inte uppgradera på den .... Men nyligen hade jag vissa filer raderas och nu måste jag få dem tillbaka. De är viktiga för min tjänstebruk och hålla stor betydelse. Jag vet att det finns programvara för återvinning men eftersom jag har ett FAT16-filsystemet Jag antar att alla kommer inte att fungera om det.

Hör av dig lösningen på detta problem.
Old 4 juni 2008, 02:51
Givargruppen

Default Behovet av att återfå filer på FAT16?

Citat:
Ursprungligen postat av sorn View Post
Hej människor, jag har ett system som har filsystemet FAT16 på den. Jag har det filsystem på den av någon anledning så jag behöver inte uppgradera på den .... Men nyligen hade jag vissa filer raderas och nu måste jag få dem tillbaka. De är viktiga för min tjänstebruk och hålla stor betydelse. Jag vet att det finns programvara för återvinning men eftersom jag har ett FAT16-filsystemet Jag antar att alla kommer inte att fungera om det.

Hör av dig lösningen på detta problem.
Filerna kommer fortfarande att vara det, bara de katalogpost kommer att ha sin första tecknet över. Inte lägga till eller ta bort filer tills du har kört en återhämtning programmet.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Re-installerat Windows, möjligt att få ersättning för pass skyddade + privata filer? Samantha0101 General Software Chat 3 30 oktober 2008 10:26
Hur man återskapar filer från Windows med en Linux Live CD Cew27 Linux & Alternativa OS 7 4 april 2008 03:38
Försökte att formatera extern (USB) hårddisken till FAT16, nu är det inte upptäcks supergeek123 Drives & Removable Media 3 31 december 2007 16:21
Hur man återskapar vista återvinning filer? deepalone Windows-operativsystem 2 24 december 2007 14:03
Kan någon vägleda mig hur kan jag få några av mina raderade filer. jackson12 Windows-operativsystem 2 17 maj 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.