![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys ... Jeg var tidligere i dag læse et emne om hacking (ikke at jeg er en hacker naturligvis). Jeg fandt de kan oprette forbindelse til din computer ved hjælp af "fil-og printerdeling 'med NetBIOS. Jeg har fulgt en simpel tutorial og besluttede jeg ville se om jeg kan komme ind i min egen computer, bare for at se, om min sikkerhed er god nok. ![]() Så jeg gik på en venner computer og »ping'ed jeg bruger min IP-adresse. Jeg har forpost firewall pro 2009 og et resultat (nr. pakker modtaget) Så jeg vendte forpost firewall slukket og modtaget alle de pakker, der sendes ... Efter pinge min pc og modtagelse af data fra det besluttede jeg mig for jeg vil forsøge at hacke bruger NetBIOS. Dette var min kommando: nbtstat-a <myipaddress> Det er meningen, at bringe op NetBIOS fjernbetjening maskine bordet, men det opdraget 'Host not found'. Mine venner computeren ikke er sluttet til minen ved hjælp af en server eller noget, faktisk i sin ikke er sluttet til det overhovedet, kun via internettet. Er NetBIOS kun arbejde på en lokal computer netværk (dvs. flere computere forbundet med hinanden via en server?) ![]() Eller vil du bare have en internetforbindelse, eller jeg gør nogle kommandoer galt, jeg virkelig gerne vil teste mine sikkerhed, kan nogen hjælpe? Thanx for alle, der kan ... as usual ![]() Sorry I cant hjælpe enhver seneste enten har jeg været virkelig travlt, ikke at jeg dont vise mig op med noget crappy svar alligevel lol ... |
|
| |||
| |||
| Det er vigtigt, at din firewall (router?) Blokerer NetBIOS over internettet, dvs via TCP / IP. Også i et WiFi hotspot, bør du ikke have nogen delte mapper. Gå til rgc.com at kontrollere, om din opsætning er sikkert. Kør Shields Up program.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |