vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

NetBIOS Kytkeminen tietokoneeseen?

Reply

Thread Tools
Old 23 lokakuu 2008, 13:33
Jäsen

Default NetBIOS Kytkeminen tietokoneeseen?

Hei Guys ...

Olin aiemmin tänään käsittelyssä aiheeseen hakkerointi (ei, että olen hakkeri tietenkin). Löysin ne voivat muodostaa yhteyden tietokoneesi kautta tiedostojen ja tulostimien jakaminen "käyttämällä NetBIOS. Olen seurannut yksinkertainen opetusohjelma ja päätti Halusin nähdä jos voin päästä oma tietokone, vain katsomaan, jos turvallisuus on tarpeeksi hyvä.

Joten menin on ystäviä tietokone ja "ping'ed itse käyttäen IP-osoite. Olen etuvartiona palomuuri pro 2009 ja tulos (N: o packets vastaanotettu)
Sitten käännetään etuvartiona palomuuri pois päältä ja saanut kaikki paketit lähetetään ...
Kun pingaamalla minun PC ja vastaanottaminen tietoja se i päätti i yrittää hakkeroida käyttämällä NetBIOS. Tämä oli minun komento:

nbtstat-a <myipaddress>

Tämä on tarkoitus tuoda NetBIOS etätietokoneelta taulukossa, mutta se toi esiin "Isäntä ei löydy".
Ystäväni tietokoneeseen ei ole kytketty kaivoksen käyttämällä palvelimen tai mitään, Infact sen ei ole liitetty sitä ollenkaan, ainoastaan Internetin kautta.
Onko NetBIOS vain töitä, paikallisen tietokoneen verkko (eli useita tietokoneita yhteydessä toisiinsa kautta palvelimeen?)
Vai vain tarvitaan Internet-yhteys, tai teen joitakin komentoja väärässä, haluaisin todella testata oman turvallisuuden, voiko kukaan auttaa?

Thanx kaikille, jotka voi ... kuten tavallista
Sorry i cant auttaa ketään viime joko olen ollut todella kiireinen, ei i dont näytä itse jopa melko kehno vastauksia anyway lol ...
Old 28 lokakuu 2008, 10:34
Rahoittajien ryhmän

Default NetBIOS Kytkeminen tietokoneeseen?

On tärkeää, että palomuuri (reititin?) Korttelin NetBIOS Internetissä, eli TCP / IP. Myös, WiFi hotspot, sinun ei pitäisi olla jaettuja kansioita.

Siirry rgc.com tarkistaa, jos asennus on turvallinen. Suorita Shields Up-ohjelma.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Yhteyden muodostaminen Internet toiseen tietokoneeseen Bluetooth marky7890 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 21. Huhtikuu 2009 12:59
Monitor ei kytkiessäsi Tietokone satellite08 Rautatavaran Chat 6 20 Jan 2009 12:01
Tietokone ei liittymäperuste kautta reitittimen vaikka langaton ei toimi! dfr200764 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 2nd Lokakuu 2008 10:42
Voinko lopettaa minun tietokone automaattisesti yhteyden julkiseen verkkoon? buuuddy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 20. Jul 2008 14:03
Käyttämällä NetBIOS antbann Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 3rd Kesäkuu 2008 09:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.