![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys ... Ik was eerder vandaag het lezen van een topic over hacken (niet dat ik een hacker natuurlijk). Ik vond ze kunnen verbinding maken met uw computer via "bestanden en printers delen 'met NetBIOS. Ik volgde een eenvoudige tutorial en besloot ik wilde zien of ik kan krijgen in mijn eigen computer, net om te kijken of mijn beveiliging is goed genoeg. ![]() Dus ging ik op een computer en vrienden 'ping'ed mezelf met mijn IP-adres. Ik heb buitenpost firewall pro 2009 en een resultaat (nr. pakketten ontvangen) Dan heb ik buitenpost firewall uit en ontvangen alle pakketjes verzonden ... Na pingen mijn PC en ontvangen van gegevens uit het besloot ik zal proberen te hacken met behulp van NetBIOS. Dit was mijn opdracht: u nbtstat-a <myipaddress> Dit wordt verondersteld om de NetBIOS externe machine tafel, maar het opgevoed "Host niet gevonden '. Mijn vrienden computer niet is aangesloten op de mijne via een server of wat dan ook, inderdaad zijn niet aangesloten op het helemaal alleen via internet. Is NetBIOS alleen werken op een lokale computer netwerk (dat wil zeggen meerdere computers met elkaar verbonden via een server?) ![]() Of heeft u gewoon behoefte aan een internet verbinding, of doe ik een aantal opdrachten verkeerd, ik wil graag mijn test veiligheid, kan iemand helpen? Bedankt aan iedereen die kan ... zoals gebruikelijk ![]() Sorry i cant helpen iemand de laatste zijn, ben ik erg druk, maar niet dat i dont show mezelf met nogal crappy antwoorden toch lol ... |
|
| |||
| |||
| Het is belangrijk dat uw firewall (router?) Blokken netbios over het internet, dat wil zeggen, via TCP / IP. Ook in een WiFi hotspot, moet u geen gedeelde mappen. Ga naar rgc.com om te controleren of uw systeem veilig is. Voer de Shields Up programma.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verbinding maken met internet op een andere computer via Bluetooth | marky7890 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 21 apr 2009 12:59 |
| Monitor niet verbinden met de computer | satellite08 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 Jan 2009 12:01 |
| Computer geen verbinding maakt via draadloze router wel werkt! | dfr200764 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 2nd Oct 2008 10:42 |
| Kan ik mijn computer automatisch verbinding maakt met een openbaar netwerk? | buuuddy | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 20 juli 2008 14:03 |
| Met behulp van netbios | antbann | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 3 juni 2008 09:00 |
| Thread Tools | |
| |