![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens ... Jeg var tidligere i dag lese et emne på hacking (ikke at jeg er en hacker selvfølgelig). Jeg syntes de kan koble til datamaskinen via "fil-og skriverdeling 'med NetBIOS. Jeg fulgte en enkel tutorial og kom til at jeg ville se om jeg kan komme inn i min egen datamaskin, er det bare å se om min sikkerhet er god nok. ![]() Så jeg gikk på venner og "ping'ed selv ved hjelp av IP-adressen. Jeg har Outpost Firewall Pro 2009 og et resultat (Ingen pakker mottatt) Da jeg slått Outpost Firewall av og mottatt alle pakkene sendes ... Etter pinge min PC og motta data fra den bestemte jeg meg for jeg vil prøve å hacke bruker NetBIOS. Dette var min kommando: nbtstat-en <myipaddress> Dette er ment å få frem NetBIOS ekstern maskin tabellen, men det kommer opp "Host Not Found". Mine venner datamaskinen ikke er koblet til mine ved hjelp av en server eller noe, infact den ikke er koblet til den i det hele tatt, kun via internett. Har NetBIOS bare på en lokal datamaskin-nettverk (dvs. flere datamaskiner koblet til hverandre via en server?) ![]() Eller har du bare trenger en Internett-tilkobling, eller gjør jeg noen kommandoer galt, jeg virkelig ønsker å teste min sikkerhet, kan noen hjelpe? Thanx for alle som kan ... som vanlig ![]() Sorry i cant hjelpe noen siste enten har jeg vært veldig opptatt, ikke at jeg ikke vise meg selv opp med heller crappy svar likevel lol ... |
|
| |||
| |||
| Det er viktig at brannmuren (ruteren?) Blokkerer NetBIOS over internett, dvs. over TCP / IP. Også, i en WiFi hotspot, bør du ikke ha noen delte mapper. Gå til rgc.com å kontrollere om oppsettet er trygg. Kjør Shields Up programmet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |