![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en computer med 3gigs RAM og 320HDD. Dual Processor etc, etc, Hvis jeg skulle til at installere XP på der, og ville det have det kørende? Thanks in advance, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spørgsmålet giver ikke mening.
| |||
| |||
| Deres ret om den måde, jeg lyder spørgsmålet. Jeg købte en ny computer med ovenstående specs. Hvis jeg installerer Windows XP Pro, ville det løbe som en Champ? 3gigs RAM bør gøre det temmelig hurtig Jeg kan forestille mig. Så skal jeg installere XP Pro på, eller holde det med vista sp1? Bare dine tanker om dette er, hvad jeg vil gøre mit determation fra. Mange tak til jer begge, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ophold med Vista SP1. Hvorfor tage et tilbageskridt. XP er gammel, Vista er ny. Jeg vil opgradere alle vores hjem og kontor-computere til Vista dette juleferien, kan lige så godt få op til dato.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() Og ja, jeg vil sige stick med Vista SP1, medmindre du rent faktisk har problemer med det. Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig i at det tager et skridt tilbage, jeg er ikke fundet af alle de kompatibilitetsproblemer, selvom du kan indstille dem til at køre i XP. Men Windows 7 kommer ud snart godt. Når vi vænne sig til vista (som jeg havde på min laptop) det var ikke dårlig, espacially laver nogle tweeks vil vi få Windows 7 im sikker på hver ny station købt. Og jeg bemærker du både stadig bruger XP, der isnt en dårlig ting. Going fra Vista til Windows 7 hurtigt og vista har været ude * 2years?) Nogen tanker om det? |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis du har en kopi af Vista, som du kan tage på, gøre det, hvis du vil være nødvendigt at købe en, ville jeg sige stick med XP (ked af den måde jeg læser det det lød som troede, du havde en kopi, men nu fra, hvad dine sige, det lyder som du ikke) Men jeg tror ikke, der er så stor forskel mellem Vista og Windows 7, som der var mellem XP og Vista. |
|
| |||
| |||
| Microsoft aldrig været meningen med at have sådan en stor kløft mellem ME og XP, og har svoret at der aldrig vil være så stort et hul igen. Windows 7 - Ja, det er på vej, men det er et meget langt væk. Det kan være på nye computere i slutningen af 2009 omkring jul, men hvem ved. Jeg har også en teori om, at en masse IT steder vil helt springe Vista, og roll fra XP til Windows 7. Som thingie sagt, er der også mindre eller en forskel mellem Vista og 7.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er det, at OS kommer installeret og du har ingen mulighed for at geninstallere OS? Det ville være rart, hvis de kastede i en iso af det med nøglen til brug, hvis du er nødt til at lave en ren installation. Kan du kontakte maker og bede om en, eller er der en måde at fortælle, hvad din serielle er? Ikke at være ment som et hacking metode, men mere eller mindre, hvis du har brug for at låne someones fordi du ikke ønsker at betale de $ til disken. Vær venlig ikke at tage denne kommentar en forkert måde. Som altid, Tak, ServerGuy MPenney |