![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sain tietokoneen kanssa 3gigs RAM-muistia ja 320HDD. Dual-prosessorin etc, etc, Jos minun pitäisi asentaa XP: n, ja se olisi sen käynnissä? Thanks in advance, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kysymys ei ole mitään järkeä.
| |||
| |||
| Sinulla on oikeus siitä, miten muotoiltu kysymys. Ostin uuden työpöytääsi edellä specs. Jos minun asentaa Windows XP Pro, se ajaa kuin mestari? 3gigs RAM-muistia on tehtävä se melko nopeasti haluan kuvitella. Joten minun pitäisi asentaa XP Pro siellä tai pitää sitä näköala sp1? Vain ajatuksesi tämä on mitä I'll esittää determation alkaen. Kiitos teille molemmille, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stay with Vista SP1. Miksi ottaa askel taaksepäin. XP on vanha, Vista on uusi. Aion päivittää kaikki koti-ja toimistosovelluksia tietokoneiden Vista tänä jouluna taukoa, voisi yhtä hyvin saada ajan tasalla.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() Ja kyllä, haluaisin sanoa kiinni Vista SP1 ellet todella on ongelmia sen kanssa. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä se on ottanut askeleen taaksepäin, en ole löytänyt kaikkia yhteensopivuus kysymyksiä, vaikka ne voidaan asettaa ajaa xp. Mutta Windows 7 on tulossa pian myös. Kun saamme käyttää näköala (joka minulla oli minun laptop) se ei ollut huono, espacially tekee joitakin tweeks, meillä on saada Windows 7 im varma, että kaikkien uusien asemalta ostettu. Ja huomaan, te molemmat ovat edelleen käytössä xp, joka isnt huono asia. Lähtöpaikka Vistan Windows 7 pian ja näköala on out * 2 vuotta?) Kaikki ajatukset, että? |
|
| |||
| |||
| No, jos sinulla on kopio Vista, että voit laittaa päälle, tehdä sen, jos sinulla olisi ostaa, sanoisin kiinni XP (pahoillani siitä, miten luin se kuulosti ikään kuin sinulla oli kopio, mutta nyt siitä, mitä voit sanoa, se kuulostaa et) En kuitenkaan usko, että on niin paljon ero Vistan ja Windows 7 kuten oli XP ja Vista. |
|
| |||
| |||
| Microsoft ei ole koskaan tarkoitettu siitä niin suuri ero ME ja XP ja on vannonut ei tule koskaan olemaan niin suuri kuilu uudelleen. Windows 7 - Kyllä se on tulossa, mutta se on hyvin kaukana. Se voi olla uuden tietokoneen lopussa 2009 noin joulua, mutta kuka tietää. Minulla on myös teoria, että monet IT paikkoja tulee täysin ohittaa Vistan ja roll alkaen XP onto Windows 7. Kuten thingie sanoi, on myös vähemmän tai ero Vistan ja 7.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Miksi se, että käyttöjärjestelmä on asennettu ja sinulla ei ole mahdollisuutta asentaa käyttöjärjestelmä? Olisi mukavaa, jos he heittivät on iso ja se on avainasemassa, jos sinulla on tehdä puhdas asennus. Voitteko ottaa yhteyttä luomisohjelma ja pyytää yhden tai on olemassa tapa kertoa mitä järjestysnumero on? Ei saa ment kuin hakkerointi menetelmä mutta enemmän tai vähemmän, jos joudut ottamaan lainaa haluamallesi koska te dont halua maksaa $ varten levylle. Älä ota tätä kommenttia väärin. Kuten aina, Kiitos, ServerGuy MPenney |