![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis du køber en computer, og softwaren er alreay om der iis der en måde til manuelt at brænde en backup af OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan få software de vil klone din harddisk til en zip type fil.
| |||
| |||
| Kender du nogen software, der vil klone OS til en zip-fil. Efter det zipped hvordan får man den til at genindlæse det selv. New man har Vista og gamle har XP Pro SP3, og jeg troede jeg var en klæbrig, hvor du kan tilføje dem både på?? |
|
| |||
| |||
| freeware os, hvad jeg mente, De havde en stok af xp og vista .... Hvad er fordelen ved at have dem begge der? |
|
| |||
| |||
| er trere a; link comparng de to togerher <M Mange tak, |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du bliver nødt til at oprette din egen inddrivelse diske bruge denne partition. Se manualen for detaljer, fordi navnet på forudinstalleret program bruges til dette varierer fra fabrikant til fabrikant. Som for inddrivelse, skal du starte genoprettelseskonsollen (normalt F12) og vælge System Recovery mulighed. Den vil spørge til genopretning DVD'er derefter. |
|
| |||
| |||
| Tak alle. I'll get med manafacture og skabe et opsving diske, hvis noget skal gå galt. MPenney |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Inficeret computer, Losing diskplads! | bloomyisia | Virus, Spyware & Sikkerhed | 30 | 4. maj 2009 12:46 |
| Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter | joebeaven | Drives & flytbare medier | 10 | 18 marts 2009 17:39 |
| Ny computer vil ikke læse Windows Disk | Danlennon3 | General Software Chat | 1 | 6 marts 2009 03:41 |
| Nr. harddisk installeret på min computer TT | link590o | Drives & flytbare medier | 5 | 5 januar 2008 17:11 |
| Thread Tools | |
| |