mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Ny Computer / No Disk naturligvis

Reply

Thread Tools
Old 3 november 2008, 14:15
Medlem Gruppen

Default Ny Computer / No Disk naturligvis

Hvis du køber en computer, og softwaren er alreay om der iis der en måde til manuelt at brænde en backup af OS?
Old 3 november 2008, 14:21
Administrator Gruppen

Du kan få software de vil klone din harddisk til en zip type fil.

Når det er sagt ethvert anstændigt PC sælger vil give dig OS på CD eller generhvervelse cd'er / partition.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 november 2008, 14:55
Medlem Gruppen

Kender du nogen software, der vil klone OS til en zip-fil.
Efter det zipped hvordan får man den til at genindlæse det selv.

New man har Vista og gamle har XP Pro SP3, og jeg troede jeg var en klæbrig, hvor du kan tilføje dem både på??
Old 3. november 2008, 15:08
Medlem Gruppen

freeware os, hvad jeg mente,
De havde en stok af xp og vista .... Hvad er fordelen ved at have dem begge der?
Old 3 november 2008, 18:52
Medlem Gruppen

er trere a; link comparng de to togerher <M

Mange tak,
Old 5 november 2008, 03:33
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mpenney View Post
Hvis du køber en computer, og softwaren er alreay om der iis der en måde til manuelt at brænde en backup af OS?
Hvis du ikke var forsynet med installere diske eller generhvervelse diske af fabrikanten, da de fabriksindstillede OS installation + software loadout vil være i en separat nyttiggørelse partition.

Du bliver nødt til at oprette din egen inddrivelse diske bruge denne partition. Se manualen for detaljer, fordi navnet på forudinstalleret program bruges til dette varierer fra fabrikant til fabrikant.

Som for inddrivelse, skal du starte genoprettelseskonsollen (normalt F12) og vælge System Recovery mulighed. Den vil spørge til genopretning DVD'er derefter.
Old 9 november 2008, 00:49
Medlem Gruppen

Tak alle. I'll get med manafacture og skabe et opsving diske, hvis noget skal gå galt.

MPenney
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk ve0804 Drives & flytbare medier 6 14. maj 2009 14:42
Inficeret computer, Losing diskplads! bloomyisia Virus, Spyware & Sikkerhed 30 4. maj 2009 12:46
Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter joebeaven Drives & flytbare medier 10 18 marts 2009 17:39
Ny computer vil ikke læse Windows Disk Danlennon3 General Software Chat 1 6 marts 2009 03:41
Nr. harddisk installeret på min computer TT link590o Drives & flytbare medier 5 5 januar 2008 17:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.