![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos ostat tietokoneen ja ohjelmisto on alreay siellä iis olemassa tapa käsin polttaa varmuuskopioida ja OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit ladata ohjelmiston tahtoa klooni oma kiintolevy, joka zip Asiakirjatyyppi.
| |||
| |||
| Tiedätkö minkä tahansa ohjelmisto, joka klooni OS on zip-tiedosto. Kun se on zipped miten saat sen reload se itse. Uusi on Vista ja vanhaa on XP Pro SP3 ja luulin, että minulla oli tahmea, jossa voit lisätä ne molemmat? |
|
| |||
| |||
| luomiseen meille mitä tarkoitin, Sinulla oli kiinni ja xp & vista .... Mitä hyötyä ottaa ne molemmat siellä? |
|
| |||
| |||
| on trere a; linkki comparng kahden togerher <M Sydämelliset kiitokset, |
|
| |||
| |||
| Quote:
Sinun tulee luoda omia hyödyntämistä levyt käyttävät tätä osiota. Katso käyttöoppaasta, koska nimi on esiasennettu sovellus käyttää tähän vaihtelee valmistajittain. Mitä takaisin, sinun täytyy käynnistää palautuskonsoli (yleensä F12) ja valitse System Recovery vaihtoehto. Se pyytää perintää DVDs sitten. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille. Minä ostan kanssa manafacture ja luoda perintämääräyksellä levyille jos mikä on mennä pieleen. MPenney |