![]() |
|
| |||
| |||
| Als u de aanschaf van een computer en de software is er alreay op IIS er een manier om handmatig branden van een back-up van het OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt de software zal kloon van uw harde schijf naar een soort zip-bestand.
| |||
| |||
| Weet u van enige software die kloon het OS op een Zip-bestand. Na het gezipte hoe krijg je het herladen is het zelf. Vista heeft een nieuwe en de oude heeft een XP Pro SP3 en ik dacht dat ik was een sticky waar je kunt ze zowel op? |
|
| |||
| |||
| freeware ons wat ik bedoelde, Je had een stok van xp en vista .... Wat is het voordeel van beide daar? |
|
| |||
| |||
| is trere a; link comparng de twee togerher <M Many thanks, |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U moet uw eigen hersteldiskettes het gebruik van deze partitie. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie, omdat de naam van de geïnstalleerde toepassing die gebruikt is voor dit varieert van fabrikant tot fabrikant. Zoals voor de terugvordering, moet je je boot in recovery console (meestal F12) en selecteer de systeem herstel optie. Er wordt gevraagd voor het herstel-dvd's dan. |
|
| |||
| |||
| Bedankt iedereen. Ik zoek iets met de manafacture en een herstel schijven als er iets is mis gaan. MPenney |