![]() |
|
| |||
| |||
| Om du köper en dator och programvaran alreay där IIS det något sätt att manuellt bränna en back up i OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan hämta programvaran vilja klona din hårddisk till en zip-typ fil.
| |||
| |||
| Känner du till någon programvara som klon OS till en zip-fil. Efter det är zippade hur får man det att ladda om det själv. Ny man har Vista och gamla har XP Pro SP3 och jag trodde jag var en klibbig där du kan lägga dem på? |
|
| |||
| |||
| freeware oss vad jag menade, Du hade en pinne i xp och vista .... Vad nytta av att ha dem båda där? |
|
| |||
| |||
| är trere en, länk comparng de två togerher <M Många Tack! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du måste skapa dina egna återvinning diskar med denna partition. Läs i manualen för detaljer, eftersom namnet på förinstallerade program som används för detta varierar från tillverkare till tillverkare. Som för att återhämta sig, behöver du starta upp i Återställningskonsolen (vanligtvis F12) och väljer systemet återvinning alternativ. Det kommer att be för återhämtning DVD sedan. |
|
| |||
| |||
| Tack alla. Jag ska få med manafacture och skapa en återvinning diskar om något ska gå fel. MPenney |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Unmountable startvolymen, nr Hårddisk Found, jag har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 maj 2009 14:42 |
| Infekterad dator, Losing diskplats! | bloomyisia | Virus, spionprogram och säkerhet | 30 | 4 maj 2009 12:46 |
| Disk Boot Funktionsbortfall, Insert System Disk och tryck Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Ny dator kommer inte att läsa Windows Disk | Danlennon3 | General Software Chat | 1 | 6 mars 2009 03:41 |
| Ingen hårddisk installerat på datorn TT | link590o | Drives & Removable Media | 5 | 5 januari 2008 17:11 |
| Thread Tools | |
| |