![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har bestilt det, og jeg er ligesom en stor exciterede kid venter på min nye bærbar 160gig intern harddisk, der skal leveres. Når jeg installerer jeg bruger mulighed for at kick Microshaft ud én gang for alle og installere Ubuntu. Det eneste problem er, at jeg har et par opgaver jeg skal gøre på regelmæssig basis, såsom brug redigeringssoftware til at opdatere min Pronto (bruger design fjernbetjening), der taler via USB og opdatere min satellit boksen via en nul 9pin kabel, Jeg vil også i den nærmeste fremtid vil slutte computeren til et webcam er knyttet til mit teleskop, jeg er en mand med mange hobbies. Mit problem er, at de fleste af disse aktiviteter er primært dækkes XP operativsystem, software, men jeg ønsker ikke at blive holdt fangen til XP netop på grund af dette. Når jeg har installeret ubuntu Jeg tænker på at installere VMWare og spekulerede på, hvad mange af jer derude, der har langt mere erfaring end jeg, kan rådgive om, hvordan de kompetente denne software er beregnet til at køre XP-programmer inden for Linux, der kræver at videregive oplysninger på tilsluttede hardware. Undlad venligst at rådgive en dual boot option, som jeg er fast besluttet på at gøre pausen og ubuntu vil være mig en og kun opererer system.Thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, at du vil være i stand til at opnå hvad du vil, medmindre du kan få Linux-drivere til det virkelig. Hvorfor ikke bare have et dual boot?
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige, at din bedste satsning ville være at bruge vin. Det er et open source-implementering af Windows API oven på X, OpenGL, og Unix. Go here to check it out: http://www.winehq.org/ |
|
| |||
| |||
| Takket serverguy, men som jeg sagde jeg virkelig ikke ønsker at dual boot. Den VMWare er et virtuelt skrivebord, som du kan installere XP til og jeg har siden lært, at du kan også installere drivere til det, for hvorfor skulle du ikke tror, at det ville fungere. Den virker bare forekommer mig, at hvis jeg får på computeren til at lave en 10 min arbejdsplads, det tager 30 minutter, fordi denne opdateringer og opdateringer i øjeblikket, og det er, hvad jeg ønsker at komme væk fra. Det tal er ubuntu kan have problemer i først med opsætningen, men en gang gjort opdateringerne ar langt mere logisk og gøre, hvad du beder om det i modsætning til at gøre ting bag din ryg. Jeg tror, at VMWare kan være svaret på mine problemer, men som De siger, hvad du gør vil jeg gerne vide grundene. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem | BreannaRice | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 19. jun 2009 02:35 |
| Favorit operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 marts 2009 15:39 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12. maj 2008 14:20 |
| Operativsystem og RAM | megabyte | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Hvad er den bedste Linux OS (Operativsystem) er der? | nicene98 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 marts 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |