mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Nieuwe besturingssysteem grote dag is nabij!

Reply

Thread Tools
Old 4 december 2007, 04:45
Lid Fractie

Hallo, ik heb besteld en ik ben als een grote jongen opgewonden te wachten op mijn nieuwe laptop 160gig interne harde schijf worden geleverd. Toen ik installeer ik gebruik de gelegenheid om een impuls te geven Microshaft eens en voor altijd en installeren van Ubuntu. Het enige probleem is dat ik een paar van de taken ik moet doen op regelmatige basis, zoals het gebruik editing software voor het bijwerken van mijn Pronto (gebruiker design afstandsbediening) die spreekt via USB en mijn satelliet vak via een NUL 9pin kabel, Ik zal ook in de nabije toekomst willen aansluiten van de computer naar een webcam aan mijn telescoop, ik ben een man met veel hobby's. Mijn probleem is dat de meeste van deze activiteiten worden voornamelijk verzorgd voor XP besturingssysteem software, maar ik wil niet worden gevangen gehouden op XP alleen vanwege dit. Zodra ik heb geïnstalleerd ubuntu ik denk aan het installeren VMWare en vroeg zich af wat de velen van u zijn, die veel meer ervaring dan ik, kan adviseren over hoe de bevoegde deze software is voor het draaien van XP-programma's in Linux die nodig doorberekenen informatie aan de aangesloten hardware. Gelieve niet te adviseren een dual boot optie want ik ben vastbesloten om de pauze en ubuntu zal mijn enige operationele system.Thanks
Old 4 december 2007, 15:08
Moderator Groep

Ik denk niet dat je zal kunnen bereiken wat je wilt, tenzij je kunt krijgen Linux-stuurprogramma's voor het echt.

Waarom niet gewoon een dual boot?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 december 2007, 01:41
Sin
Lid Fractie

Ik wil zeggen dat uw beste weddenschap zou zijn gebruik te maken van wijn. Het is een Open Source implementatie van de Windows API op de top van X, OpenGL, en Unix. Ga hier naar check it out: http://www.winehq.org/
Old De 5 dec 2007, 01:46
Lid Fractie

Dankzij serverguy, maar zoals ik zei dat ik echt niet willen dual boot. De VMWare is een virtuele desktop die u kunt installeren XP en ik heb daar geleerd dat je kunt ook installeren van stuurprogramma's is dus waarom zou je niet denken dat het zou werken. Het lijkt me dat als ik op de computer te doen een 10 min werk duurt 30 minuten, omdat deze updates en updates die op het moment en dat is wat ik wil weg uit. De gesprekstijd is Ubuntu kan hebben bij de eerste problemen met de set-up maar een keer gedaan de updates ar veel meer logische en doen wat je vertellen dat in tegenstelling tot het doen dingen achter je rug. Ik denk dat de VMWare kan het antwoord op mijn problemen, maar als je zegt wat je doet zou ik willen weten van de redenen waarom.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.