mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Nye operativsystemet store dagen er i nærheten!

Reply

Thread Tools
Old 4de Dec 2007, 04:45
Medlem Group

Default Nye operativsystemet store dagen er i nærheten!

Hei, jeg har bestilt den, og jeg er som en stor glade gutt venter på min nye laptop 160gig interne harddisken skal leveres. Når jeg installerer jeg bruker muligheten til å sparke Microshaft ut en gang for alle og installere ubuntu. Det eneste problemet er at jeg har et par av oppgavene jeg gjør med jevne mellomrom, for eksempel bruke redigering programvare å oppdatere min Pronto (bruker design fjernkontroll) som snakker via USB og oppdatere min satellitt boksen via en NUL 9pin kabel, Jeg vil også i nær fremtid vil koble maskinen til et webkamera koblet til min teleskop, jeg er en mann med mange hobbyer. Mitt problem er at de fleste av disse aktivitetene er hovedsakelig se XP operativsystem programvare, men jeg vil ikke bli holdt fangen til XP nettopp på grunn av dette. Når jeg har installert ubuntu Jeg tenker installere VMWare og lurte på hva mange av dere der ute, som har langt mer erfaring enn jeg kan gi råd om hvordan kompetente denne programvaren for å kjøre XP programmer i Linux som krever å videresende informasjon til tilkoblet maskinvare. Vennligst ikke råder en dobbeltoppstart alternativ som jeg er fast bestemt på å gjøre pause og Ubuntu vil bli min eneste operasjonelle system.Thanks
Old 4de Dec 2007, 15:08
Moderator Group

Jeg tror ikke du kan oppnå det du vil, med mindre du kan få Linux-drivere for det.

Hvorfor ikke bare ha en dobbeltoppstart?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5te Dec 2007, 01:41
Sin
Medlem Group

Jeg vil si beste alternativet ville være å bruke vin. Det er en åpen kildekode implementasjon av Windows API på toppen av X, OpenGL og Unix. Gå hit for å sjekke det ut: http://www.winehq.org/
Old 5 desember 2007, 01:46
Medlem Group

Takk serverguy, men som jeg sa jeg virkelig ikke vil dobbeltoppstart. Den VMWare er et virtuelt skrivebord som du kan installere XP til og jeg har siden lært at du også kan installere drivere til det så hvorfor skulle du ikke tror det ville fungere. Det bare virker for meg at hvis jeg får på datamaskinen til å gjøre en 10 min jobb det tar 30 min fordi denne oppdateringer og oppdateringer for øyeblikket og det er det jeg ønsker å komme vekk fra. Det snakk ubuntu kan ha problemer i starten med oppsett men når gjort oppdateringene ar langt mer logisk og gjøre hva du fortelle den i motsetning til å gjøre ting bak ryggen. Jeg tror VMWare kan være svaret på mine problemer, men som du sier hva du gjør jeg vil gjerne vite årsakene.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.