mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Newbie konstaterer problemet med en ny download

Reply

Thread Tools
Old 9 november 2007, 18:54
Medlem Gruppen

Default Newbie konstaterer problemet med en ny download

http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp

Jeg forsøger at downloade en gratis software, men det er driviing mig gal. Jeg prøver for en mindre 2 timer

Jeg gjorde ikke få registation nede og også hente gjorde ikke bede om min e-mail-adresse. Jeg har forsøgt i timevis for at få adgang til det foto, plus 6. det ser ud som om jeg har downloadet det, men hver gang jeg adgang til det, jeg går gennem mange faser, men efter jeg slutter jeg gå gennem en anden fase. jeg går gennem 2 faser og dets gerne en continueious cirkel.

Jeg værdsætter Deres råd om at få det til at arbejde. tak
Old 9 november 2007, 19:18
Redaktør Gruppen

Har du sat din e-mail i registreringsdokumentet form?

Old 9 november 2007, 19:42
Redaktør Gruppen

Jamen jeg var interesseret, så jeg hentede den. Gik fint, men jeg har stadig ikke fået en registrering nøglen enten.

Lad mig vide, jeg har nogle gode gratis foto programmer kan du se nærmere på. Selv Serif er godt også, men hey, hvis de cant get registrering højre kan du ikke bruge det.

Old 9. november 2007, 20:58
Medlem Gruppen

der ikke var givet for mig at sætte en email adresse. jeg ville. Jeg må gøre noget forkert.

hvor er det sted, de beder om e-mail-adresse.

Jeg hentede det, men det gjorde ikke spørge mig om min e-mail.

-----------

hver gang jeg åbner den, spørger mig til at køre eller annullere. selvfølgelig jeg trykker køre.

er så spørger mig, jeg vil fuldstændig fjerne den valgte anvendelse af alle sine componants. jeg trykker nej det gør ikke gøre nogen ting. jeg trykker ja så siger vedligeholdelse finish.

så jeg trykker køre.

Derefter siger godt komme til at installere sheiled guiden

så jeg trykker næste

licensaftale og jeg trykker ja.

det siger brugernavn ken

firmanavn heldig stjerne

så sige, hvilken mappe

næste

det bringer brugeren informatin, desination bibliotek, componants (hovedsagelig for at bekræfte de oplysninger, jeg har skrevet i.

næste
insheildwizardcomplete

finish.

processen fortsætter og fortsætter, dets samme igen og igen
Old 9 november 2007, 21:03
Redaktør Gruppen

Pretty ulige, kan du gå til tilføj / fjern programmer og se om det blev installeret, hvis dette er tilfældet afinstallere den derfra og derefter prøve en ny download.

Old 9 november 2007, 21:15
Redaktør Gruppen

Også, jeg har stadig ikke fået licensnøglen.

Old 9 november 2007, 21:25
Medlem Gruppen

prøvet dette allerede

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Pretty ulige, kan du gå til tilføj / fjern programmer og se om det blev installeret, hvis dette er tilfældet afinstallere den derfra og derefter prøve en ny download.
Old 9 november 2007, 21:35
Redaktør Gruppen

Jeg vil gå videre, hvis de ikke kan få at installere det rigtigt, ikke at fortælle, hvad bugs kan være i selve programmet.

Check out

Gimp 2.4.1 <- 14.50MB downloade men det er gratis og har alt.

Paint.NET 3.10

IrfanView 4.10

Disse er blot nogle få fra denne side. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Nogle gratis andre ikke.

Old 10 November 2007, 20:37
Redaktør Gruppen

Tja, jeg modtog registreringen tasten.

Hvordan går det med alting?

Old 11 november 2007, 02:33
Medlem Gruppen

Nå, hvad du skal gøre, når du har installeret det (InstallShield fuldstændigt) er Gå til menuen Start og søge en genvej til den. Når du kører programmet for første gang, bør du få en dialogboks, der beder dig om at indtaste din e-mail til registation kode.

______

Jeg plejede at bruge dette, men det rodet helhed belastning indstillinger op, så jeg afinstalleret det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.