![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp
Jeg forsøger at downloade en gratis software, men det er driviing mig gal. Jeg prøver for en mindre 2 timer ![]() Jeg gjorde ikke få registation nede og også hente gjorde ikke bede om min e-mail-adresse. Jeg har forsøgt i timevis for at få adgang til det foto, plus 6. det ser ud som om jeg har downloadet det, men hver gang jeg adgang til det, jeg går gennem mange faser, men efter jeg slutter jeg gå gennem en anden fase. jeg går gennem 2 faser og dets gerne en continueious cirkel. Jeg værdsætter Deres råd om at få det til at arbejde. tak |
|
|
|||
|
|||
|
Har du sat din e-mail i registreringsdokumentet form?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jamen jeg var interesseret, så jeg hentede den. Gik fint, men jeg har stadig ikke fået en registrering nøglen enten.
Lad mig vide, jeg har nogle gode gratis foto programmer kan du se nærmere på. Selv Serif er godt også, men hey, hvis de cant get registrering højre kan du ikke bruge det. |
|
|
|||
|
|||
|
der ikke var givet for mig at sætte en email adresse. jeg ville. Jeg må gøre noget forkert.
hvor er det sted, de beder om e-mail-adresse. Jeg hentede det, men det gjorde ikke spørge mig om min e-mail. ----------- hver gang jeg åbner den, spørger mig til at køre eller annullere. selvfølgelig jeg trykker køre. er så spørger mig, jeg vil fuldstændig fjerne den valgte anvendelse af alle sine componants. jeg trykker nej det gør ikke gøre nogen ting. jeg trykker ja så siger vedligeholdelse finish. så jeg trykker køre. Derefter siger godt komme til at installere sheiled guiden så jeg trykker næste licensaftale og jeg trykker ja. det siger brugernavn ken firmanavn heldig stjerne så sige, hvilken mappe næste det bringer brugeren informatin, desination bibliotek, componants (hovedsagelig for at bekræfte de oplysninger, jeg har skrevet i. næste insheildwizardcomplete finish. processen fortsætter og fortsætter, dets samme igen og igen
|
|
|
|||
|
|||
|
Pretty ulige, kan du gå til tilføj / fjern programmer og se om det blev installeret, hvis dette er tilfældet afinstallere den derfra og derefter prøve en ny download.
|
|
|
|||
|
|||
|
Også, jeg har stadig ikke fået licensnøglen.
|
|
|
|||
|
|||
|
prøvet dette allerede
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil gå videre, hvis de ikke kan få at installere det rigtigt, ikke at fortælle, hvad bugs kan være i selve programmet.
Check out Gimp 2.4.1 <- 14.50MB downloade men det er gratis og har alt. Paint.NET 3.10 IrfanView 4.10 Disse er blot nogle få fra denne side. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Nogle gratis andre ikke. |
|
|
|||
|
|||
|
Tja, jeg modtog registreringen tasten.
Hvordan går det med alting? |
|
|
|||
|
|||
|
Nå, hvad du skal gøre, når du har installeret det (InstallShield fuldstændigt) er Gå til menuen Start og søge en genvej til den. Når du kører programmet for første gang, bør du få en dialogboks, der beder dig om at indtaste din e-mail til registation kode.
______ Jeg plejede at bruge dette, men det rodet helhed belastning indstillinger op, så jeg afinstalleret det. |