![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp Olen yrittänyt ladata ilmainen ohjelmisto, mutta se on driviing minulle vihainen. Olen yrittänyt, että alle 2 tuntia ![]() i didnt saada registation näppäintä ja myös ladata didnt kysy sähköpostiosoite. Olen yrittänyt tuntia pääsyä valokuva plus 6. tuntuu siltä, että olen ladannut, mutta joka kerta i käyttää sitä, i läpi monia vaiheita, mutta sen jälkeen lopetan i läpi toinen vaihe. i läpi 2 vaiheissa, ja sen kuin continueious ympyrä. i arvostamme neuvoja saamaan sen toimimaan. kiitos |
|
| |||
| |||
| Teitkö laittaa sähköpostia ilmoittautumislomakkeeseen? |
|
| |||
| |||
| No olin kiinnostunut joten ladata sen. Sujui hyvin, mutta en ole vielä saanut Rekisteröintiavaimen joko. Haluan tietää, minulla on hyviä ilmainen valokuva-ohjelmat, joita et voisi tutkia. Vaikka Serif on hyvä myös, mutta hei, jos ne kallistuksen saada rekisteröinnin oikeus et voi käyttää sitä. |
|
| |||
| |||
| ei ollut, jos minulle laittaa sähköpostiosoite. halusin. Minun täytyy tehdä jotain vikaa. Missä on paikka, he pyytävät sähköpostiosoite. Latasin sen mutta se didnt kysytään minun sähköpostiin. ----------- joka kerta, kun avaan sen, se pyytää minua suorittaa tai peruuttaa. tietenkin i paina aikavälillä. sitten kysyy minulta En halua poistaa valitun sovelluksen kaikki componants. i paina ei se doesnt mitään asia. i paina kyllä sitten sanotaan huolto loppuun. Sitten paina aikavälillä. se sitten sanoo hyvinkin asentaa sheiled ohjatun Sitten paina seuraava lisenssisopimus ja i paina kyllä. se sanoo käyttäjätunnus ken yrityksen nimi lucky star sitten se sanoa, mihin kansioon seuraava se tuo käyttäjän informatin, desination hakemistoon, componants (pääasiassa vahvistaa info i kirjoittanut tuumaa seuraava insheildwizardcomplete loppuun. prosessi jatkuu ja jatkuu, sen saman yhä uudelleen ja uudelleen |
|
| |||
| |||
| Aika outoa, voit mennä lisää / poista ohjelmia ja katso jos se on asennettu oikein, jos poistat sen sieltä ja yritä sitten uusi lataus. |
|
| |||
| |||
| Lisäksi en ole vielä saanut lisenssiavain. |
|
| |||
| |||
| Yritin tätä jo ![]() |
|
| |||
| |||
| Haluan siirtää, jos ne eivät voi saada sen asentamista oikealle, ei kerro, mitä vikoja voidaan itse ohjelmaan. Check out The Gimp 2.4.1 <- 14.50MB ladata mutta se on ilmainen ja se on kaiken. Paint.NET 3.10 IrfanView 4.10 Nämä ovat vain muutamia tältä sivulta. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Jotkut vapaa-osa ei. |
|
| |||
| |||
| No sain Rekisteröintiavaimen. Miten sinä pääsisi eteenpäin kaiken? |
|
| |||
| |||
| No, mitä sinun pitää tehdä, kun olet asentanut sen (InstallShield täydellinen) on Valitse Käynnistä-valikko ja etsiä linkin siihen. Kun käynnistät ohjelman ensimmäisen kerran, sinun pitäisi saada valintaikkuna, jossa sinua pyydetään Anna-sähköpostin osalta registation koodi. ______ Käytin käyttää tätä, mutta se sekaisin koko kuorma asetuksia, joten olen poistanut sen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cant ladata kanssa Download Manager | laserline | General Software Chat | 7 | 18. lokakuu 2008 13:40 |
| Ensimmäinen linux (newbie ongelma) | pete21 | Linux & Alternative OS | 4 | 5. Sep 2008 02:30 |
| CD-ROM ongelma (newbie tarvitsee apua) | ken979 | Drives & Removable Media | 2 | 22. toukokuuta 2008 15:52 |
| Aloittelijoiden kanssa ongelma | tmsbird | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 7. Joulukuu 2007 12:57 |
| Ohje newbie tietokoneen näytön ongelma | ken979 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. lokakuu 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |