![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp ik probeer te downloaden van een gratis software, maar het is driviing me gek. Ik probeer voor een minder 2 uur ![]() i didnt get registation de sleutel en ook de download didnt vragen om mijn e-mailadres. Ik heb geprobeerd om uur tot toegang tot de foto plus 6. Het lijkt alsof ik heb gedownload, maar elke keer als ik het, ik ga door middel van een perceel van stadia, maar nadat ik klaar ik ga via een andere fase. Ik ga met 2 podia en haar als een continueious cirkel. Ik waardeer uw advies over om het aan het werk. bedankt |
|
| |||
| |||
| Heeft u uw e-mail in het inschrijvingsformulier? |
|
| |||
| |||
| Nou ik geïnteresseerd was, zodat ik gedownload. Ging prima, maar ik heb nog steeds niet ontvangen een registratie sleutel zijn. Laat het me weten, ik heb een aantal goede gratis foto's kunt bekijken. Hoewel Serif is goed ook, maar ja als ze cant get de registratie rechts kunt u niet gebruiken. |
|
| |||
| |||
| er was geen waar voor mij om een e-mail adres. Ik wilde. Ik moet iets verkeerd. waar is de plaats die zij vragen om e-mail adres. i gedownload, maar het didnt ask me voor mijn e-mail. ----------- iedere keer als ik ze open, dan vragen mij te draaien of te annuleren. Natuurlijk heb ik druk op Uitvoeren. Vervolgens is mij vraagt kan ik volledig wilt verwijderen van de geselecteerde toepassing van al haar componants. i drukt geen it doesnt doen een ding. Ik druk op ja, dan zegt het onderhoud afwerking. dan ben ik druk op Uitvoeren. Vervolgens zegt goed te installeren sheiled wizard dan ben ik druk op volgende licentieovereenkomst en ik druk op ja. het zegt gebruikersnaam ken naam Lucky Star dan zeggen welke map volgende Het brengt de gebruiker gestelde vragen, desination directory, componants (hoofdzakelijk te bevestigen dat de info i getypt inch volgende insheildwizardcomplete afwerking. het proces blijft en blijft, haar hetzelfde over en weer |
|
| |||
| |||
| Pretty vreemd, je zou kunnen gaan naar Programma's toevoegen / verwijderen en kijk of het is geïnstalleerd, zo ja, verwijderen van daar en vervolgens proberen een nieuwe download. |
|
| |||
| |||
| Ook heb ik nog niet ontvangen de licentiesleutel. |
|
| |||
| |||
| probeerde dit al ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zou gaan, als ze niet kunt installeren rechts, niet te vertellen wat bugs kunnen worden in het programma zelf. Check out The Gimp 2.4.1 <- 14.50MB downloaden maar het is gratis en heeft alles. Paint.NET 3.10 IrfanView 4.10 Dat zijn slechts enkele van deze pagina. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Sommige gratis, sommige niet. |
|
| |||
| |||
| Wel kreeg ik de registratie sleutel. Hoe gaat het met alles? |
|
| |||
| |||
| Nou wat je hoeft te doen, zodra u hebt geïnstalleerd (InstallShield volledig) is naar het start menu en zoek naar een snelkoppeling naar het. Wanneer je het programma voor de eerste keer, moet u een dialoogvenster waarin u gevraagd om uw e-mail voor de registation code. ______ Ik heb gebruikt om deze, maar het messed een heel arsenaal aan instellingen op, zodat ik het verwijderd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant download met Download Manager | laserline | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 18 okt 2008 13:40 |
| Mijn eerste linux (newbie probleem) | pete21 | Linux & Alternative OS | 4 | 5e Sep 2008 02:30 |
| Cd rom probleem (newbie behoeften help) | ken979 | Drives & Removable Media | 2 | 22 mei 2008 15:52 |
| Newbie met een probleem | tmsbird | Virus, spyware & Security | 14 | 7 Dec 2007 12:57 |
| Help newbie computerscherm probleem | ken979 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 okt 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |