![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp Jeg prøver å laste ned en gratis programvare, men det er driviing meg sint. jeg blitt prøver for en mindre 2 timer ![]() i didnt få registation tasten og også nedlasting didnt be for min e-postadresse. Jeg har vært prøver i timevis for å få tilgang til bilde pluss 6. det virker som at jeg har lastet det ned, men hver gang jeg åpner den, jeg går gjennom mange stadier, men etter at jeg er ferdig i går gjennom en annen scene. Jeg gikk gjennom 2 etapper og som en continueious sirkel. Jeg setter pris på råd om å få det til å fungere. takk |
|
| |||
| |||
| Visste du sette din e-post i påmeldingsskjemaet? |
|
| |||
| |||
| Vel jeg var interessert så jeg lastet den ned. Gikk greit, men jeg fortsatt ikke har mottatt en registrering tast heller. Gi meg beskjed, jeg har noen gode gratis bildeprogram programmer du kan se inn. Selv Serif er bra også, men hei, hvis de skrånende få registrering høyre kan du ikke bruke den. |
|
| |||
| |||
| det var ingen der for meg å sette en e-postadresse. jeg ville. Jeg må gjøre noe galt. der er stedet de ber om epostadresse. Jeg lastet det ned, men det gjorde ikke spør meg på min e-post. ----------- hver gang jeg åpner den, den ber meg om å kjøre eller avbryte. selvfølgelig i trykk kjøre. så spør meg ønsker jeg å fjerne det valgte programmet av alle sine componants. Jeg trykker ikke det ikke gjøre noen ting. Jeg trykker ja da står det at vedlikehold finish. så jeg trykker kjøre. da sier vel komme til å installere sheiled veiviseren så jeg trykker neste lisensavtale og jeg trykker ja. står det at brukernavn ken firmanavn Lucky Star så si hvilken mappe neste Dette viser brukeren informatin, desination katalog, componants (utgangspunktet for å bekrefte info jeg skrevet i. neste insheildwizardcomplete finish. prosessen fortsetter og fortsetter, det samme om igjen og om igjen |
|
| |||
| |||
| Ganske rart, kan du gå til Legg til / fjern programmer og se om det var installert, hvis så avinstallere det derfra og prøv en ny nedlasting. |
|
| |||
| |||
| Også, jeg har fremdeles ikke mottatt lisensnøkkelen. |
|
| |||
| |||
| prøvd dette allerede ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ville gå videre hvis de ikke får installert det, ikke fortelle hva feilene kan være i selve programmet. Sjekk ut The Gimp 2.4.1 <- 14.50MB laste ned men det er gratis og har alt. Paint.NET 3.10 IrfanView 4.10 De er bare noen få fra denne siden. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Noen frigjøre ikke. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg fikk registrering nøkkel. Hvordan har du får med alt? |
|
| |||
| |||
| Vel det du trenger å gjøre, når du har installert den (InstallShield komplett) er å gå til Start-menyen og ser etter en snarvei til det. Når du kjører programmet for første gang, bør du få en dialogboks som ber deg om å oppgi din e-post for registation koden. ______ Jeg pleide å bruke dette, men det messed hele belastningen av innstillinger opp, så jeg avinstallerte det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrånende dataoverføre med Download Manager | laserline | General Software Chat | 7 | 18 oktober 2008 13:40 |
| Min første Linux (nybegynner problem) | pete21 | Linux og alternative OS | 4 | 5te sep 2008 02:30 |
| CD ROM problem (nybegynner trenger hjelp) | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 22 mai 2008 15:52 |
| Newbie med et problem | tmsbird | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 7 desember 2007 12:57 |
| Hjelp Newbie skjermen problem | ken979 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 oktober 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |