![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.freeserifsoftware.com/sof...us/default.asp Jag försöker ladda ner en gratis programvara, men det är driviing mig arg. Jag har försökt för en mindre 2 timmar ![]() I didnt få registation centrala och även hämta didnt frågar efter min e-postadress. Jag har försökt i flera timmar för att komma åt i bilden plus 6. Det verkar som om jag har laddat ner den, men varje gång jag åt det, jag går igenom många stadier men efter jag slutar jag gå igenom en andra etapp. Jag går igenom 2 steg och som en continueious cirkel. Jag uppskattar ditt råd om att få det att fungera. tack |
|
| |||
| |||
| Har du lagt din e-postadress i registreringsformuläret? |
|
| |||
| |||
| Jo jag var intresserad så jag hämtade den. Gick bra men jag har fortfarande inte fått en registrering viktiga heller. Jag vet, jag har några bra foton gratis program som du kan titta på. Även Serif är bra också, men hey om de skränande få registrering höger kan du inte använda den. |
|
| |||
| |||
| det inte fanns någon där för mig att få ett e-postadress. jag ville. Jag måste göra något fel. var är den plats de vill ha e-postadress. Jag hämtade den, men det gjorde mig till min e-post. ----------- Varje gång jag öppnar den, ber mig att köra eller avbryta. Det är klart att jag trycker på sikt. då frågar mig vill jag ta bort den valda tillämpningen av alla dess componants. jag trycker inte det icke göra någon sak. Jag trycker på ja så säger underhåll finish. då jag trycker sikt. Därefter säger väl komma att installera sheiled guiden då jag trycker på nästa licensavtal och jag trycker på ja. Det säger användarnamn ken företagsnamn Lucky star då säga vilken mapp nästa Det tar upp användarens informatin, desination katalog, componants (främst för att bekräfta den info jag skrivit i. nästa insheildwizardcomplete finish. processen fortsätter och fortsätter, det samma om och om igen |
|
| |||
| |||
| Ganska konstigt, du skulle kunna gå att lägga till / ta bort program och se om det var installerat så avinstallera det därifrån och sedan prova en ny hämtning. |
|
| |||
| |||
| Dessutom har jag fortfarande inte har fått licensnyckel. |
|
| |||
| |||
| försökte detta redan ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill gå vidare, om de inte kan få installationen att det är rätt, inte berätta vad fel kan i själva programmet. Kolla in The Gimp 2.4.1 <- 14.50MB ladda ner men det är gratis och har allt. Paint.NET 3.10 IrfanView 4.10 Det här är bara några av den här sidan. http://www.filehippo.com/software/graphics/ Några gratis vissa inte. |
|
| |||
| |||
| Tja jag fick registreringen nyckel. Hur ska du få med allt? |
|
| |||
| |||
| Vad du behöver göra när du har installerat det (InstallShield komplett) är att gå till Start-menyn och leta efter en genväg till den. När du kör programmet för första gången ska du få en dialogruta där du ombeds att ange ditt e-post för registation kod. ______ Jag brukade använda det, men det bråkade en hel del inställningar upp, så jag avinstallerade det. |