![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kom tilbage fra ferie den anden dag og startet GT Legends. Da jeg begyndte en session og trådte garagen, min skærm gik blank og viste en noget signal besked gerne når overvåge isnt tilsluttet pc'en. Jeg synes, det er kun, når 3D-grafik, der vises, fordi det er fint i menuerne. Jeg havde hentet de nyeste drivere for et par dage siden så jeg dont synes, det er det. Det er bare generer mig, fordi jeg cant spiller den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som grafik-drivere, kan du prøve at rulle dem tilbage til før du opdateret dem.
| |||
| |||
| Undskyld, jeg dont kende, hvordan man håndterer drivere . Kan du fortælle mig, hvordan du:) tak |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige installeret de nyeste drivere fra nVidia, men jeg stadig fik intet signal ting. har jeg brug for at afinstallere den gamle drivere? hvis ja, hvordan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja. gå til systemet ejendomme (Start -> Kontrolpanel -> system eller Windows Key / Pause-Break) og hit Hardware og derefter Enhedshåndtering. finde dit grafikkort under Skærmkort, højreklikke og trykke afinstallere. du vil gå gennem en guide, skærm kan slukke og derefter igen, når Windows installerer de standard drivere. derfra blot installere drivere du har downloadet igen
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nr. indgangssignal prøvet alt, har brug for hjælp! | dosgriffins | General Hardware Chat | 13 | 3 april 2008 10:09 |
| Signal over for rækkevidde, hjælp mig venligst | slipend | General Software Chat | 6 | 23 november 2007 10:06 |
| Wireless Signal | scrivomcdivo | Grafikkort & Monitors | 4 | 22 november 2007 08:13 |
| Hvad har jeg brug for en stærkere signal? | embassy0808 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 16 juli 2007 06:40 |
| Tættere signal | mcbee | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 11. maj 2007 04:48 |
| Thread Tools | |
| |