![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tulin takaisin vapaapäivä, toinen päivä ja aloitti GT Legends. Kun aloitin istunnon ja tuli autotalli, minun näytön meni tyhjäksi ja se osoitti ei signaali viestin kun seurata isnt kytketty tietokoneeseen. Mielestäni se on vain silloin, kun 3D-grafiikka näyttää, koska se on sakon valikoissa. Minulla oli ladannut uusimmat ajurit pari päivää sitten niin, i dont sitä mieltä, että se on sitä. Se vain häiritsee minua, koska i cant toistaa sen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa näytönohjaimet, kokeile valssaamalla ne takaisin ennen kuin olet päivittänyt niitä.
| |||
| |||
| sorry, i dont tiedä, miten käsitellä kuljettajat . Voisitteko kertoa minulle, kuinka kiitos:) kiitos |
|
| |||
| |||
| Olen juuri asentanut uusimmat nVidian näytönohjaimet mutta en vielä saanut mitään signaalia asia. Tarvitseeko minun poistaa vanhat ajurit? jos, niin miten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kyllä. Siirry järjestelmän ominaisuudet (Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> järjestelmä tai Windows Key / Pause-Break) ja osuma Hardware, sitten Laitehallinta. Löydät näytönohjaimen mukaan näyttö sovittimet oikeus napsauta ja paina poista. voit käydä läpi ohjatun, valvoja voi poistaa ja sitten takaisin, kun Windows asentaa oletusarvona kuljettajat. sieltä vain asentaa ajurit lataamasi uudelleen
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|