![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kwam terug van vakantie en de andere dag startte GT Legends. Toen ik begon een sessie en in de garage, mijn scherm is leeg en liet een bericht als er geen signaal wanneer de monitor isnt aangesloten op de pc. Ik vind het alleen als 3D-beelden worden getoond, omdat het goed in de menu's. Ik had gedownload de nieuwste stuurprogramma's een paar dagen geleden dus ik denk niet dat het is dat. It's just me dwars omdat i cant spelen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als grafische drivers, probeert ze terug te rollen voordat je ze bijgewerkt.
| |||
| |||
| sorry, i dont know how to handle bestuurders . Kunt u mij vertellen hoe aub:) bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik heb net de laatste drivers van nvidia, maar ik heb het nog steeds geen signaal ding. heb ik nodig voor het verwijderen van de oude bestuurders? zo ja, hoe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja. ga naar systeem eigenschappen (Start -> Configuratiescherm -> System of Windows Key / Pause-Break) en klik op Hardware en vervolgens Apparaatbeheer. vinden van uw grafische kaart onder beeldschermadapters, klik met de rechtermuisknop en klik op Verwijderen. gaat u via een wizard, monitor kan uitschakelen en vervolgens weer op wanneer Windows installeert de standaard drivers. vanaf daar alleen de installatie van de stuurprogramma's die u heeft gedownload opnieuw
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen ingangssignaal alles geprobeerd, en hebben hulp nodig! | dosgriffins | Algemeen Hardware Chat | 13 | De 3 april 2008 10:09 |
| Signaal over bereik, help me alstublieft | slipend | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 23 nov 2007 10:06 |
| Draadloze signaalmeter | scrivomcdivo | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 22 nov 2007 08:13 |
| Wat heb ik nodig voor een sterkere signaal? | embassy0808 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 16 jul 2007 06:40 |
| Boosting signaal | mcbee | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 11 mei 2007 04:48 |
| Thread Tools | |
| |