![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kom tilbake fra ferie den andre dagen og startet GT Legends. Da jeg startet en økt og inn i garasjen min skjermen gikk tomt og viste ingen signaler melding ut når skjermen isnt koblet til PC. Jeg synes det er bare når 3D grafikk vises fordi det er fint i menyene. Jeg hadde lastet ned de nyeste driverne for noen dager siden så jeg ikke tror det er det. Det er bare plager meg fordi jeg skrånende spille den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som grafikk-drivere, kan du prøve å rulle dem tilbake til før du oppdaterte dem.
| |||
| |||
| Beklager, jeg dont vite hvordan du håndterer drivere . Kan du fortelle meg hvordan kan du:) takk |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp installert de nyeste driverne fra nVidia, men jeg fortsatt har ingen signaler ting. trenger jeg å avinstallere de gamle driverne? Hvis ja, hvordan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja. Gå til System egenskaper (Start -> Kontrollpanel -> system eller Windows Key / Pause-Break) og trykk Maskinvare og deretter Enhetsbehandling. finne grafikkort under Skjermkort, høyreklikk og trykk avinstallere. vil du gå gjennom en veiviser, overvåke mai slå av og på igjen når Windows installerer standard drivere. derfra bare installere driverne du har lastet ned igjen
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen inngangssignalet prøvd alt, trenger hjelp! | dosgriffins | General Hardware Chat | 13 | 3 april 2008 10:09 |
| Signal over omfanget, hjelp meg vennligst | slipend | General Software Chat | 6 | 23 nov 2007 10:06 |
| Wireless Signal | scrivomcdivo | Kabinetter & Skjermer | 4 | 22 nov 2007 08:13 |
| Hva trenger jeg for sterkere signal? | embassy0808 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 16 juli 2007 06:40 |
| Forsterke signalet | mcbee | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 11 mai 2007 04:48 |
| Thread Tools | |
| |