![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kom tillbaka från semestern häromdagen och startade GT Legends. När jag började en session och in i garaget, min skärm gick tomt och visade ingen signal budskap som när bildskärmen isnt ansluten till datorn. Jag tycker att det är först när 3D-grafik visas eftersom det är fint i menyerna. Jag hade laddat ner de senaste drivrutinerna för några dagar sedan så jag dont tycker det är så. Det är bara stör mig, eftersom jag skränande spela den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som grafik drivrutiner försöka rullande dem till innan du uppdaterade dem.
| |||
| |||
| Förlåt, jag vet inte hur man ska hantera drivrutiner . kan du berätta hur du:) tack |
|
| |||
| |||
| Jag har just installerat de senaste drivrutinerna från nvidia men jag fick ingen signal sak. behöver jag för att avinstallera den gamla förare? Om ja, hur? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja. gå till systemet objekt (Start -> Kontrollpanelen -> system eller Windows Key / Pause-Break) och tryck på Maskinvara och sedan Enhetshanteraren. hitta ditt grafikkort under grafikkort, högerklicka och klicka på avinstallera. du gå igenom en trollkarl, övervaka maj stänga av och sedan tillbaka på när Windows installerar standard drivrutiner. därifrån bara installera drivrutiner du hämtat igen
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|