![]() |
|
| |||
| |||
| Playing GT Legends mijn scherm gaat zwarte en een geen signaal bericht verschijnt in het midden van het scherm en de enige manier om het terug te gaan naar normaal is op de pc uit te schakelen door op de knop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Systeem specs? Heeft u geprobeerd het schoonmaken van de ventilatoren / grills uit? Mogelijke oververhitting. Ook de grafische kaart ventilator controle is niet verpakt inch
|
| |||
| |||
| 2,8-GHz Pentium D Gigabyte 8800GT 512Mb 2,5 GB RAM Om eerlijk te zijn, i dont think it's oververhitting omdat ik Crysis kan spelen zonder warmte problemen. Een ding wel: het lijkt om het te doen op de Career mode apposed naar Vrije race. |
|
| |||
| |||
| Klinkt als het spel dan als het gebeurt alleen in een spel. Beproefd bijwerken van uw DirectX? Probeer ook het opnieuw installeren van het spel.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dont try this at home | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2nd Oct 2008 08:41 |
| Geen signaal | jonathansp | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 7 augustus 2008 20:27 |
| Ik heb hulp nodig en i dont weet waar naartoe? | Sasquatch | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 04:36 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Hulp nodig, maar dont kno wat met | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |