![]() |
|
| |||
| |||
| Spille GT Legends min skjermen går i svart og ingen signaler varsel vises i midten av skjermen, og den eneste måten å få det tilbake til det normale er å slå PCen av den knappen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| System specs? Har du prøvd å rense tilhenger / Grillene ut? Mulig overoppheting. Også, sjekk grafikkortet fan har ikke pakket i.
|
| |||
| |||
| 2.8Ghz Pentium D Gigabyte 8800GT 512MB 2,5 GB RAM For å være ærlig, jeg dont overveie det er overoppheting fordi jeg kan spille crysis uten varme problemer. En ting om: den synes å gjøre det på Career modus apposed til fri konkurranse. |
|
| |||
| |||
| Høres ut som spillet da hvis det skjer bare i ett spill. Prøvd å oppdatere DirectX? Også prøve å installere spillet.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ikke prøv dette hjemme | redden137 | Bærevesker & Strømforsyning | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| No Signal | jonathansp | General Software Chat | 4 | 7 august 2008 20:27 |
| Jeg trenger hjelp og jeg dont vite hvor du skal dra? | Sasquatch | General Hardware Chat | 12 | 22 mars 2008 04:36 |
| Trenger du hjelp jeg dont vite hvordan du bruker den? | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 25 desember 2007 15:39 |
| Trenger hjelp, men dont kno wat med | bighugga | Multimedia & Kodeker | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |