![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg henter en software, men der er cant køre. som mit skrivebord ser lidt rodet. Jeg er ny på computere. programmet eller ting på mit skrivebord kaldes dokument seeren. Det ligner sin halvdel ned lastet eller sådan noget. Jeg har et produkt på internettet. en er et management-software og den anden er en onsdag skabelon software til at skabe min egen webserver. det er grunden til at downloade gratis programmer. hvis jeg ikke plejer beable at se det. Hvad skal jeg gøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ingen anelse om, hvad fanden du er på ca, sorry.
| |||
| |||
| Hvad er navnet på det program, du forsøger at bruge, og er du prøver at afinstallere den? |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har lige sorteret problemet ud ja !!!!!Jeg ringede til det selskab, der er i amercia og de fortalte mig, hvad du skal gøre trin for trin. softwaren er forskellig fra uk og amercia eller noget . dens alle sorteret ude nu |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sige noget om de arbejdede før yours | Mike0001 | Off Topic Discussion | 35 | 25 november 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21. mar 2008 15:35 |
| Please help, nybyggede ingen POST | kebertxela | General Hardware Chat | 2 | 28 januar 2008 10:22 |
| Skriv din pc spec her! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januar 2008 07:58 |
| Første post | Kailash1909 | Indføre Yourself Her | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |