![]() |
|
| |||
| |||
| ik download een software maar cant run. als mijn desktop ziet er een beetje rommelig. Ik ben nieuw voor computers. het programma of iets op mijn bureaublad heet document viewer. het lijkt alsof de helft omlaag geladen of zoiets. Ik heb een product op het internet. is een software voor het beheer en de tweede is een woensdag sjabloon software voor het maken van mijn eigen web. dat is de reden voor het downloaden van de gratis programma's. indien niet i wont beable zien. Wat moet ik doen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb geen idee wat u zich op over, sorry.
| |||
| |||
| Wat is de naam van het programma dat u probeert te gebruiken, en probeer je te verwijderen? |
|
| |||
| |||
| hi i just gesorteerd het probleem uit yes !!!!!Ik belde het bedrijf dat in Amerika en ze vertelde me wat ik moet doen stap voor stap. de software is anders dan het Verenigd Koninkrijk en Amerika of iets . zijn alle gesorteerd nu |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zeg iets over de functie voor jou | Mike0001 | Off Topic Discussie | 35 | 25 nov 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 mrt 2008 15:35 |
| Please help, nieuw bouwen, geen POST | kebertxela | Algemeen Hardware Chat | 2 | 28 Jan 2008 10:22 |
| Post your PC spec hier! | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 16 | 25 Jan 2008 07:58 |
| Eerste bericht | Kailash1909 | Introduceer jezelf hier | 3 | 8 Dec 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |