![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg laster ned en programvare men det skrånende kjøre. som min stasjonære ser litt rotete. Jeg er ny på datamaskiner. programmet eller ting på skrivebordet kalles dokumentet seer. det ser ut sin halvdel ned lastet eller noe. Jeg tok et produkt på Internett. er en programvare og den andre er en onsdag mal programvare for å lage min egen web. det er grunn til å laste ned gratis programmer. hvis jeg ikke wont beable å se den. Hva skal jeg gjøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg aner ikke hva du er på om, beklager.
| |||
| |||
| Hva er navnet på programmet du prøver å bruke, og er du prøver å avinstallere den? |
|
| |||
| |||
| hei jeg bare sortert problemet ut ja !!!!!Jeg ringte selskapet som er i amercia og de fortalte meg hva jeg skal gjøre trinn for trinn. programvaren er forskjellig fra Storbritannia og amercia eller noe . dens alle sortert ut nå |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Si noe om innlegget før yours | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 35 | 25 nov 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21 mars 2008 15:35 |
| Vennligst hjelp, nye, ingen POST | kebertxela | General Hardware Chat | 2 | 28 januar 2008 10:22 |
| Meldingen din pc spec her! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januar 2008 07:58 |
| Første innlegg | Kailash1909 | Presenter deg selv her | 3 | 8 desember 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |