![]() |
|
| |||
| |||
| jag ladda ner ett program men det cant sikt. så mitt skrivbord ser lite stökigt. Jag är ny på datorer. programmet eller sak på mitt skrivbord kallas dokument tittaren. det ser ut som sin halv ner lastas eller något. Jag tog med en produkt på Internet. en är en programvara och den andra är en onsdag mall programvara för att skapa mina egna nätet. Detta är skälet till att ladda ner gratis program. om jag inte brukar beable att se det. Vad ska jag göra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ingen aning om vad fan du håller om mig.
| |||
| |||
| Vad är namnet på programmet du försöker använda och är det du försöker avinstallera det? |
|
| |||
| |||
| hej jag bara sorteras problemet ut ja !!!!!Jag ringde till företaget som är i amercia och de berättade för mig vad man ska göra steg för steg. programmet skiljer sig från Storbritannien och amercia eller nåt . dess alla redas ut nu |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Säg något om inlägget före ditt | Mike0001 | Off Topic Discussion | 35 | 25 november 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21 mars 2008 15:35 |
| Snälla hjälp, nybyggnation, ingen POST | kebertxela | General Hardware Chat | 2 | 28 januari 2008 10:22 |
| Post datorn spec här! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januari 2008 07:58 |
| Första inlägget | Kailash1909 | Presentera dig här | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |