![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, nyt medlem, mit problem er, at min computer vil kun starte i "fejlsikret tilstand", hvis jeg forsøger i normal tilstand den eneste ting på skærmen i moiuse pointer, som ikke kan gå ind Device Manager eller andet. Min computer er en 2000 e maskine med 1-256 og 1-128 ram memory.O / p syst. Windows XP Proff. med alle opdateringer op til omkring en uge siden. Any suggestions? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til CJ!
Boot i fejlsikret tilstand, skal du åbne min computer, højreklikke med din harddisk, så ejendomme, derefter værktøjer, så Fejlkontrol. Kontroller automatisk rette fejl og starter, vil sandsynligvis have en genstart. Det vil løse en hvilken som helst fil fejl og løser en masse problemer, ikke at jeg gerne gøre en XP reparation ved hjælp af dit operativsystem CD. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej. har fundet løsningen på mit problem, jeg har haft 2-anti-virus programmer kører, thougt jeg havde fjernet den første, men syntes at være stille og roligt kører i thje baggrund, var nødt til at dykke ind i registreringsdatabasen for at få orden på dette. Nu støvler, som det burde gøre. dave |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det var, du ønsker at køre Norton Removal Tool at være sikker.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Nr. det ikke var `t Norton |