![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, uusi jäsen, minun ongelmani on se, että minun tietokone vasta alkaa "vikasietotilassa", jos yritän normaalissa tilassa ainoa asia ruudulla on moiuse osoitinta ei voi syöttää laitteeseen haltijan tai mitään muutakaan. Oma tietokone on 2000 e-koneen 1-256 & 1-128 ram memory.O / p syst. Windows XP proff. kaikki päivitykset jopa noin viikko sitten. Mitään ehdotuksia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa CJ!
Boot vikasietotilassa, avaa Oma tietokone, oikealle napsauttavat kiintolevy, sitten ominaisuudet, sitten työkalut, sitten virhe tarkkailun. Tarkista automaattisesti korjaa virheet ja aloittaa, luultavasti tarvitse käynnistää uudelleen. Se vahvistaa minkä tahansa tiedoston virheet ja korjaa paljon ongelmia, jos sitä ei ole I'd tehdä XP: n korjaus käyttämällä käyttöjärjestelmän CD. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei. on löydetty ratkaisu minun ongelmani, minulla on ollut 2-virustorjunta-ohjelmat, thougt olin uninstalled ensimmäinen mutta näytti olevan hiljaa käynnissä thje taustalla oli kaivaa rekisteriä selvittää tämän asian. Nyt on käynnistynyt, koska se pitäisi tehdä. DAVE |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli haluat suorittaa Norton Removal Tool olla varma.
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Ei se ollut `t Norton |