![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, nieuw lid, mijn probleem is dat mijn computer zal pas van start gaan in de "veilige modus", als ik probeer in de normale modus het enige wat op het scherm in de moiuse aanwijzer, kan niet in Apparaatbeheer of iets anders. Mijn computer is een machine met 2000 e 1-256 & 1-128 ram memory.O / p syst. Windows XP Proff. met alle updates tot ongeveer een week geleden. Eventuele suggesties? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom bij CJ!
Opstarten in de veilige modus, open mijn computer, rechts klikken op uw harde schijf, dan eigenschappen, dan instellingen, dan fouten te controleren. Controleer het automatisch herstellen van fouten en beginnen, zal waarschijnlijk een reboot. Dat zal vast een bestand fouten en lost een hoop problemen, niet dat ik zou doen een XP herstellen met behulp van uw besturingssysteem cd. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hoi. hebben de oplossing voor mijn probleem, ik had 2-anti-virus programma's, denkt ik had verwijderd van de eerste, maar leek te zijn rustig lopen in thje achtergrond, moest delven in het register in orde zal brengen. Nu laarzen zoals het zou moeten doen. DAVE |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het was, wil je Norton Removal Tool om zeker te zijn.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Nee het was `t Noorden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Veilige modus | rebelrider | Windows besturingssystemen | 3 | 23 okt 2008 17:26 |
| Hoe te starten in de veilige modus? | Patrick F | Windows besturingssystemen | 1 | De 3 juli 2008 07:16 |
| Veilige modus van resolutie bereik, maar de normale modus is prima ... | Graaf Jackula | Windows besturingssystemen | 5 | 25 mrt 2008 11:18 |
| Veilige modus? | deebee | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mrt 2008 08:53 |
| Wat is de veilige modus? | shroomo | Windows besturingssystemen | 7 | 7 mei 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |