![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Ny medlem, mitt problem är att min dator kommer bara att starta i "felsäkert läge", om jag försöker i normalläge det enda på skärmen i moiuse pekare, inte kan komma in i Enhetshanteraren eller något annat. Min dator är en 2000 e maskin med 1-256 och 1-128 RAM memory.O / p syst. Windows XP Proff. med alla uppdateringar upp till ungefär en vecka sedan. Några förslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välkommen till CJ!
Boot i felsäkert läge genom att öppna Den här datorn, högerklicka på din hårddisk, sedan egenskaper, då verktyg, sedan felkontroll. Kontrollera automatiskt åtgärda fel och startar, kommer förmodligen behöver en omstart. Det kommer att fastställa vilken fil som helst fel och fixar en hel del problem, annars att jag skulle göra en XP reparera med hjälp av ditt operativsystem CD. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej. har hittat en lösning på mitt problem, jag har haft 2-anti-virus program körs thougt jag hade avinstallerat den första men verkade vara tyst körning i thje bakgrund, var tvungen att gräva i registret för att lösa detta. Nu startar upp som den borde göra. DAVE |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det var du vill köra Norton Removal Tool att vara säker.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Nej det var inte Norton |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Felsäkert läge | rebelrider | Windows-operativsystem | 3 | 23 oktober 2008 17:26 |
| Hur man startar upp i felsäkert läge? | Patrick F | Windows-operativsystem | 1 | 3 juli 2008 07:16 |
| Felsäkert läge genom resolution sortiment, men normalläge är bra ... | Räkna Jackula | Windows-operativsystem | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| Felsäkert läge? | deebee | Windows-operativsystem | 4 | 11 mars 2008 08:53 |
| Vad är felsäkert läge? | shroomo | Windows-operativsystem | 7 | 7 maj 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |