![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Open source eller mikro blød som en, du foretrækker? Kan du fortælle mig, hvorfor du foretrækker det? Jeg foretrækker Open source products.Because Det giver bedre løsning og mindske min investeringsudgift .. Hilsen, |
|
| |||
| |||
| Absolutely open source for mange grunde, nummer et, der koster. Problemet kommer, når du har hundredvis af PC's i din virksomhed, finde nogen til at løse problemer med den. Microsoft har uddannet mange folk til at opretholde deres produkter, men at finde nogen til at kigge efter en Open Source software suite er meget sværere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et godt eksempel med den seneste forum opgraderingen.
Når jeg har installeret open source fri fora jeg kom på tværs af stort set ingen støtte, når jeg ønskede at ad seo mods osv. Vbulletin dog er nr. 1 om støtte som betalt, og kun modded af andre betalte organisationer som vBSEO. Fra en støtte vinkel Jeg foretrækker at have den støtte, snarere end at spare på prisen. Dave. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Vbulletin og med en miriad af hacks og mods, forvandlet den til en fuldt fungerende websted, er det et meget fint stykke software. Jeg er enig med Dave om fora spørgsmål, den gratis software kan ikke støttes samt betalt for. Tænk over det, folk ved Vb bliver betalt for at løse vores problemer, folk på open source-projekter er ikke. De løse bugs i deres fritid. |
|
| |||
| |||
| Open source-teknologi kan omfavnede hvis budget er en hindring. Problemer, der er nævnt om open source er mere på web-scripts. Der er stabile open source-programmer med populære ejendomsretligt modstykke. F.eks GIMP for Photoshop, Linux til Windows, MYSQL for MSSQL, og mange flere. Den stigende popularitet af open source er at mindske omkostningerne ved proprietære programmer. Den nederste linje er open source og proprietær software kan sameksistere. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan godt lide open source, fordi jeg kan lide at "gøre det selv"-side, den har. Seneste, selskaber, der kommer op til at dække, at tomme rum i tjenesten, og de er også at støtte udviklingen via donationer, som er fantastisk. Intet er virkelig fri, har du en pris på penge eller tid. Det er godt at have et valg. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| På en måde jeg kan lide begge dele! Fordi, hvis jeg var til at installere et Linux OS på min computer så det ville være en udfordring, fordi jeg ville have lidt støtte. Hvis jeg skulle til at installere Windows OS så jeg ved, at jeg ville blive bakket op, og jeg kunne ikke gå galt! Begge har deres op-og negative! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lagerstyring software - Brug af stregkoder på varer | tama4tama | Office Suites & Applications | 1 | 4 juni 2009 04:41 |
| Open source pålidelige DNS server løsning | syer | Linux & Alternative OS | 0 | 30. maj 2009 18:03 |
| Open source video redigering bløde | pest79456 | Multimedia & Codecs | 1 | 26 januar 2009 04:22 |
| Min open source ramblings / nyheder | Cew27 | Linux & Alternative OS | 2 | 12 oktober 2008 10:46 |
| Open Office og Mirco blød kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |