![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Avoimen lähdekoodin tai mikro pehmeä johon haluat? Voisitteko kertoa minulle, miksi haluat sen? Haluaisin mieluummin Open source products.Because Se antaa paremman ratkaisun ja vähentää minun investointikustannukset .. Terveisin, |
|
| |||
| |||
| Täysin avoimen lähdekoodin monista syistä, numero yksi on kustannuksin. Ongelma tulee, kun on satoja PC's in your company, löytää joku ratkaista ongelmia sen kanssa. Microsoft on koulutettu paljon ihmisiä säilyttämään tuotteita vaan löytää joku tarkastella sen jälkeen, kun Open Source Software Suite on paljon vaikeampaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on hyvä esimerkki kanssa viime foorumi päivitykseen.
Kun olen asentanut avoimen lähdekoodin ilmainen foorumeilla i sai melko paljon mitään tukea, kun halusin mainos seo mods jne. Vbulletin kuitenkaan ole 1 tukemisesta sen maksettu ja vain modded muiden maksettu organisaatioiden, kuten vBSEO. From tukijärjestelmästä kulma mieluummin ottaa tukea eikä säästettäisiin hintaan. Dave. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Käytän Vbulletin ja jonka miriad on hacks ja mods, kääntyi sen täysin työpäivän sivusto, se on erittäin loistavasta ohjelmisto. Voin yhtyä siihen, Dave annetun foorumeilla kysymys, ilmainen ohjelmisto ei voi tukea sekä maksettu. Ajattele sitä, ihmisten Vb maksetaan korjata ongelmat, ihmisten Avoimen lähdekoodin hankkeet eivät ole. Ne ratkaista vikojen heidän vapaa-aikanaan. |
|
| |||
| |||
| Avoimen lähdekoodin teknologiaa voidaan omaksuneet jos budjetti on rajoite. Mainittujen ongelmien noin avoimen lähdekoodin ovat Web-komentosarjoja. On olemassa vakaa avoimen lähdekoodin sovelluksia suosittu proprietary vastinetta. Esimerkiksi GIMP Photoshop, Linux, Windows, MySQL varten MSSQL, ja paljon enemmän. Kasvavaa suosiota avoimen lähdekoodin on vähentää sovellusten. Asian ydin on avointa lähdekoodia ja epästandardi ohjelmistot voidaan samanaikaisesti. |
|
| |||
| |||
| Pidän avoimen lähdekoodin koska haluan, että "tee-se-itse" puolella se on. Viime aikoina yritykset ovat tulossa kattamaan että tyhjä tila, joka palvelee ja ne ovat myös tukea kehitystä kautta lahjoituksia mikä on hieno. Mikään ei ole todella vapaa, sinulla kustannukset rahaa tai aikaa. Se on hyvä olla valinnanvaraa. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Tavalla, jota pidän molempia! Koska jos olisin asentaa Linux-käyttöjärjestelmä minun tietokone sitten olisi haaste, koska minulla olisi vähän tukea. Jos minun pitäisi asentaa Windows OS sitten tiedän, että minun olisi tuettava ja en voinut mennä pieleen! Molemmissa on omat ja downsides! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kanta hallinnan ohjelmistoja - Käyttämällä viivakoodeja tuotteiden | tama4tama | Office Suites & Applications | 1 | 4th Jun 2009 04:41 |
| Avoimen lähdekoodin luotettava DNS-palvelimen ratkaisu | syer | Linux & Alternative OS | 0 | 30. toukokuuta 2009 18:03 |
| Avoimen lähdekoodin videoeditoinnissa pehmeä | pest79456 | Multimedia & Codecs | 1 | 26. Jan 2009 04:22 |
| Oma avoimen lähdekoodin ramblings / news | Cew27 | Linux & Alternative OS | 2 | 12. lokakuu 2008 10:46 |
| Open Office ja Mirco pehmeä toimisto | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12th Aug 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |