mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Open source producten of micro zachte producten?

Reply

Thread Tools
Old 3 maart 2007, 01:27
Nieuw Lid Fractie

Default Open source producten of micro zachte producten?

Hi all,
Open source of micro zachte welke u het liefst? Kunt u mij vertellen waarom u de voorkeur geeft aan het?

Ik geef de voorkeur aan open source products.Because Zij geven een betere oplossing en verminderen mijn investeringskosten ..

Groeten,
Old 14 maart 2007, 10:10
Lid Fractie

Absoluut open bron voor vele redenen, een aantal dat kost.

Het probleem komt wanneer u honderden pc's in uw bedrijf, het vinden van iemand op te lossen problemen mee gehad. Microsoft heeft veel mensen opgeleid om hun producten, maar het vinden van iemand te kijken na een Open Source software suite is veel moeilijker.
Old 14 mar 2007, 10:17
Administrator Group

Ik heb een goed voorbeeld met de recente forum-upgrade.

Als ik de installatie van de open source gratis forums kwam ik heel veel mooie geen steun toen ik wilde advertentie seo mods enz.

VBulletin is echter geen 1 op ondersteuning als zijn betaald en alleen modded door andere organisaties zoals vBSEO betaald.

Van een ondersteunende hoek ik liever met de steun eerder dan de besparing op de prijs.

Dave.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 mar 2007, 10:27
Lid Fractie

Ik gebruik vBulletin en met een miriad van hacks en mods, bleek het in een volledig werkende website, het is een zeer fijn stukje software.

Ik kan het eens met Dave op de forums, de gratis software kan niet worden gesteund evenals betaald. Denk er eens over na, mensen op het Vb worden betaald aan een oplossing van onze problemen, mensen met open source projecten niet. Ze lossen bugs in hun vrije tijd.
Old 15 maart 2007, 08:31
Lid Fractie

Open source-technologie kan worden omarmd als de begroting is een beperking. Genoemde problemen over open source zijn meer op web-scripts. Er zijn stabiele open source applicaties met populaire proprietary tegenhanger. Bijvoorbeeld GIMP voor Photoshop, Linux voor Windows, MYSQL voor MSSQL, en nog veel meer. De groeiende populariteit van open source is het verminderen van de kosten van de eigen toepassingen. De onderste lijn is open source en propriëtaire software naast elkaar kunnen bestaan.
Old 17 maart 2007, 06:24
Lid Fractie

Ik hou van open source omdat ik graag dat "doe het zelf" kant heeft. Lately, bedrijven komen tot dekking van die lege ruimte in de dienst en zij zijn ook de ondersteuning van de ontwikkelingen via schenkingen die is groot.

Niets is echt gratis, je moet een kosten op geld of tijd. Het is goed om te beschikken over de keuze.

Sandra.:)
Old 17 maart 2007, 21:08
Lid Fractie

Op een manier die ik graag beide! Want, als ik de installatie van een Linux OS op mijn computer dan zou het een uitdaging, want ik had weinig steun.

Als ik de installatie van Windows OS dan weet ik dat ik zou worden gesteund en ik kon het niet misgaan!

Beiden hebben hun up en minpunten!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Voorraadbeheer software - Het gebruik van barcodes op producten tama4tama Office Suites & Toepassingen 1 De 4 juni 2009 04:41
Betrouwbare open source DNS-server oplossing syer Linux & Alternative OS 0 30 mei 2009 18:03
Open source videobewerking zacht pest79456 Multimedia & Codecs 1 26 Jan 2009 04:22
Mijn open source ramblings / nieuws Cew27 Linux & Alternative OS 2 12 okt 2008 10:46
Open Office en Mirco zachte kantoor ken979 Office Suites & Toepassingen 2 12 aug 2007 04:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.