mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Åpen kildekode-produkter eller micro myke produkter?

Reply

Thread Tools
Old 3 mars 2007, 01:27
New Member Group

Default Åpen kildekode-produkter eller micro myke produkter?

Hei alle,
Åpen kildekode eller mikroområder myk som en du foretrekker? Kan du fortelle meg hvorfor du foretrekker det?

Jeg foretrekker Open source products.Because Det gir bedre løsninger og redusere min investering pris ..

Hilsen,
Old 14th 2007 Mar, 10:10
Medlem Group

Helt åpen kildekode av mange grunner, nummer én blir kostnaden.

Problemet kommer når du har hundrevis av PC-er i bedriften, finne noen til å løse problemer med den. Microsoft har trent mange mennesker å vedlikeholde sine produkter, men å finne noen å lete etter et Open Source-programvare suite er mye vanskeligere.
Old 14 mars 2007, 10:17
Administrator Group

Jeg har et godt eksempel med den siste forum oppgradering.

Når jeg har installert den åpen kildekode gratis fora jeg kom over ganske mye ingen støtte når jeg ønsket å annonsen seo Modifikasjon etc.

VBulletin imidlertid ikke er 1 på støtten som betalte, og bare modded av andre betalte organisasjoner som vBSEO.

Fra en oppslutning vinkel jeg foretrekker å ha støtte i stedet for å spare på pris.

Dave.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14th 2007 Mar, 10:27
Medlem Group

Jeg bruker vBulletin og med miriad av hacks og Modifikasjon, slått den inn i en helt arbeider nettsted, er det et veldig fint stykke programvare.

Jeg kan være enig med Dave på fora problemet, fri programvare kan ikke støttes samt betalt for. Tenk på det, folk på Vb betales for å løse våre problemer, folk på Åpen kildekode-prosjekter er det ikke. De løse feil i deres fritid.
Old 15nde 2007 Mar, 08:31
Medlem Group

Åpen kildekode-teknologi kan bli omfavnet hvis budsjettet er en begrensning. Problemer nevnt om åpen kildekode er mer på web-skript. Det er stabilt åpen kildekode-programmer med populære proprietære motstykke. For eksempel GIMP for Photoshop, Linux for Windows, MySQL for MSSQL, og mange flere. Den voksende populariteten til åpen kildekode er å redusere kostnadene for proprietære programmer. Hovedpoenget er åpen kildekode og proprietær programvare kan eksistere sammen.
Old 17nde 2007 Mar, 06:24
Medlem Group

Jeg liker åpen kildekode fordi jeg sånn "do it yourself" siden den har. Siste selskaper kommer til å dekke den ledige plassen i tjenesten, og de blir også støtter utviklingen via donasjoner som er flott.

Ingenting er virkelig gratis, du har en pris på penger eller tid. Det er bra å ha valget.

Sandra.:)
Old 17nde 2007 Mar, 21:08
Medlem Group

På en måte jeg liker begge deler! Fordi, hvis jeg skulle til å installere et Linux OS på maskinen min så vil det være en utfordring fordi jeg ville ha litt støtte.

Hvis jeg var å installere Windows OS så jeg vet at jeg ville være sikkerhetskopiert, og jeg kunne ikke gå galt!

Begge har sine opp og downsides!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Stock administrasjonsprogramvare - Bruk av strekkoder på produkter tama4tama Office Suites & Applications 1 4 juni 2009 04:41
Åpen kildekode pålitelig DNS server løsning syer Linux og alternative OS 0 30 mai 2009 18:03
Åpen kildekode videoredigering myk pest79456 Multimedia & Kodeker 1 26 januar 2009 04:22
My open source ramblings / news Cew27 Linux og alternative OS 2 12 oktober 2008 10:46
Open Office og Mirco myk kontor ken979 Office Suites & Applications 2 12 august 2007 04:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.