![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har disse Packard Bell Master diske som jeg har brugt med held mange gange før, men af en eller anden grund de har bare holdt op med at virke. Processen går normalt først som computeren begynder at læse Disk 1, men så den beder mig om min maskine serienummer som jeg indsætte, og så jeg får en besked om at sige "Fejl 2". Når jeg klikker på OK, det tager mig til en sort skærm derefter siger "Exit fra OEMSETUP" Jeg vil bemærke, at inddrivelsesproces aldrig bruges til at spørge mig om et serienummer. Venligst hjælp, hvis muligt. Jeg er i desperat behov for at tørre min harddisk, og det er bare at køre mig op ad muren. Skål. |
|
| |||
| |||
| Hvilket operativsystem er du kører, og er på diske? Windows Vista spiller op efter en vis mængde af installation fra samme serienummer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Packard Bell Easynote R1938 trådløse hjælpe | gorevan | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25. maj 2008 14:34 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafikkort & Monitors | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Om Hardware I Den Packard Bell 7650 Computer, hvilken som helst hjælp vil være værdsat! | CompMadness84 | General Hardware Chat | 7 | 29. maj 2007 09:12 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7. maj 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |